Gå til innhold

Hjelp til å fullføre en skisse for tattovering..


Anbefalte innlegg

Jeg har 4 motiver som jeg har lyst å få satt sammen på en kreativ måte.

Jeg legger ved de forskjellige motivene og mitt "bilder" hvordan jeg ser for meg den ferdige tegningen.

Aller helst hadde jeg ønsket at piano tangentene skulle gå rundt paret som danser, i en spiral, men samtidig ikke dekke til paret. Dette fikk jeg ikke til.

Jeg tegnet dette for hånd.

Det hadde vært veldig interessant om noen andre kreative mennesker kunne komme med innspill, eventuelt prøve å sette sammen mine motiver til et flott bildet.

Noen som tar utfordringen???

 

Temaet er: Et par som danser argentinsk tango, mussiken strømmer ut fra grammofonen, og piano tangenter går rundt paret i en spiral.

Jeg tegna noe for hånd basert på deforskjellige bildene jeg fant til inspirasjon. Men jeg fikk ikke til å tegne tangentene rundt paret som en spiral uten å dekke dem for mye.

 

Noen som tar en utfordring å tegner denne eller bruker software for å sette bildene sammen slik jeg ønsker?

post-19689-1228015228_thumb.jpg

post-19689-1228015288_thumb.jpg

post-19689-1228015321_thumb.jpg

post-19689-1228015674_thumb.jpg

post-19689-1228015691.jpg

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Notene som kommer ut fra grammofonen var noe jeg kom på etter jeg hadde tegnet. Derfor limte jeg bare inn dette.

 

I tillegg tenkte jeg etterpå at det kanskje hadde vært tøffere om tangentene gikk rundt paret som en spiral uten at det dekker for mye av paret. Usikker på om dette lar seg gjøre.

 

Jeg har tegnet for hånd siden jeg ikke kan bruke bilde redigerings program, lar dette seg gjøre ved hjelp av software å sette sammen bildene jeg har uploade sammen til en tegning?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...