Gå til innhold

[LOTRO]Deres Mening om MoM :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok greit, men endgame er latterlig enkelt, som i shadows of angmar... Usikker på the watcher og raiding instancen som blir lagt til med første book patch men...

 

 

Jo er enig i det, det jeg har sett av instancer så sier meg at de er ganske morosomme men de er latterlig enkle, vi gjorde end bossen i The Grand Stairs en lv 58-60 instansce med 5 folk isteden for 6 en var 60 en var 59 en var 55 en var 56 og jeg var 57 og det var fortsatt ikke noe problem :D

Men kult med en del av det nye epic settet som lar meg ha 1 hope konstant :D

 

Ellers er MoM veldig bra da, men jeg er nok litt skuffet over legendary weapons da.. For champions har jeg enda ikke sett et eneste bra legendary weapon :p og det inkluderer en del second-age som har droppa. Så personlig bruker jeg ikke legendary når quests rewards fra blant annet Lorien er mye bedre, men jeg har sett noen lv60 legendaries for champions som virka greie som jeg skal skaffe meg når jeg kommer til 60 i helga en gang tenker jeg.

 

Barstan.

Lenke til kommentar
Så personlig bruker jeg ikke legendary når quests rewards fra blant annet Lorien er mye bedre, men jeg har sett noen lv60 legendaries for champions som virka greie som jeg skal skaffe meg når jeg kommer til 60 i helga en gang tenker jeg.

 

Barstan.

pointe med legendary våpen er at de leveler, de blir bedre når du bruker dem mye. så er godt mulig de du har sett hos lv 60 folk er våpen du mener er dårlige når de droppet.

Lenke til kommentar
Så personlig bruker jeg ikke legendary når quests rewards fra blant annet Lorien er mye bedre, men jeg har sett noen lv60 legendaries for champions som virka greie som jeg skal skaffe meg når jeg kommer til 60 i helga en gang tenker jeg.

 

Barstan.

pointe med legendary våpen er at de leveler, de blir bedre når du bruker dem mye. så er godt mulig de du har sett hos lv 60 folk er våpen du mener er dårlige når de droppet.

Yay, istedefor at du grinder deg selv i LOTRO, grinder du våpnet ditt xP

Lenke til kommentar
Hvordan er de nye rasene da?

 

Du mener sikker de nye klassene:

 

Jeg ble meget positivt overasket over Warden klassen, den var morsom og utfordrene helt fra starten av (Meget god solo klasse).

 

Funker nesten litt AoC aktig ved at man bygger opp comboer som gir buffs, debuffs, damage, self heals etc. Disse blir mer komplekse jo høyere lv. man er.

 

Er bare low lv enda, men det er definitivt en klasse jeg vil ha i Alt lista mi.

 

Ruene Priesten prøvde jeg bare noen få levels og den var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Så personlig bruker jeg ikke legendary når quests rewards fra blant annet Lorien er mye bedre, men jeg har sett noen lv60 legendaries for champions som virka greie som jeg skal skaffe meg når jeg kommer til 60 i helga en gang tenker jeg.

 

Barstan.

pointe med legendary våpen er at de leveler, de blir bedre når du bruker dem mye. så er godt mulig de du har sett hos lv 60 folk er våpen du mener er dårlige når de droppet.

 

Nei, jeg mener at fult oppgarderte legendary våpen for lavere en lv57 svært skjelden (detter er fra champions point of view) bare er crap p.g.a lav DPS. For eksempel, jeg har et Champions sword of the third age med minium lv57 med en max DPS på 42.4 mens et swerd jeg fikk av en boss drop har 47.X DPS :D

Og quests rewards fra lv60 quests har stort sett bedre DPS en max DPS på noen legenarys under lv60.

Dette er altså slik som jeg har oppfattet legendarys for Champions så langt :D

 

P.S er det noen andre Champions som syntes det bare er dritt legacies på våpnene våre, det eneste nyttige jeg har sett så langt er +X% Fervour damage.

 

Hvordan er de nye rasene da?

 

Hvis du mener de nye classene som jeg antar du gjør siden det ikke har kommet noen nye races :p

SÅ: Har kun prøvd Warden som jeg starta for fire dager siden så jeg er kun lv23 for øyeblikket, men mitt inntrykk av Warden så langt er at det er en strålende class. Den er godt gjennomfør og Gambit systemet er virkelig noe nytt for meg og gjør det til en større utfordring en mine andre chars (Cpt og Champ).

Det er en helt glimrende solo class, men jeg har nok følelsen av at de vil bli veldig overflødige i raids og fellowships i høy lv siden de ikke kan ærstatte en guardian og Championen min har jo bedre aggro managment en Wardens siden Wardens ike har noen forced Taunts (Som jeg vet om da).

Så den er absolutt anbefalt som Solo class, men hvis du ikke er medlem i et Kinship som driver med raids og instancer, mens du fortsatt ønsker og gjøre dette er nok ikke Wardens det lureste å rolle nå siden den som sagt etter min mening blir svært overflødig i fellowships :D

Lenke til kommentar

Fikk mitt første legendary i går elns. DPS var omtrent det samme som mitt tidligere da jeg fikk det.

Jeg gjorde en bom da og trodde man kunne bruke alle runes foressten, bruker man flere er det det siste man bruker som teller. Dermed fikk jeg andre stats en det jeg hadde tenkt meg, men ordner seg nok etterhvert =)

Lenke til kommentar
Fikk mitt første legendary i går elns. DPS var omtrent det samme som mitt tidligere da jeg fikk det.

Jeg gjorde en bom da og trodde man kunne bruke alle runes foressten, bruker man flere er det det siste man bruker som teller. Dermed fikk jeg andre stats en det jeg hadde tenkt meg, men ordner seg nok etterhvert =)

 

Dette er ikke ment nedsettende Esso, men DPSen på våpenet du hadde var jo ikke akkuart det beste som er mulig å få da.. Noe jeg på en måte er blitt vant til å ha fordi LOTRO har så lett End-Game :D

Lenke til kommentar
Fikk mitt første legendary i går elns. DPS var omtrent det samme som mitt tidligere da jeg fikk det.

Jeg gjorde en bom da og trodde man kunne bruke alle runes foressten, bruker man flere er det det siste man bruker som teller. Dermed fikk jeg andre stats en det jeg hadde tenkt meg, men ordner seg nok etterhvert =)

 

Dette er ikke ment nedsettende Esso, men DPSen på våpenet du hadde var jo ikke akkuart det beste som er mulig å få da.. Noe jeg på en måte er blitt vant til å ha fordi LOTRO har så lett End-Game :D

Know, gadd aldri bruke spenn på det heller. Dessuten hadde jeg funnet recipes til nytt våpen og utstyr, men ingen som gadd å crafte -.-

Lenke til kommentar
Fikk mitt første legendary i går elns. DPS var omtrent det samme som mitt tidligere da jeg fikk det.

Jeg gjorde en bom da og trodde man kunne bruke alle runes foressten, bruker man flere er det det siste man bruker som teller. Dermed fikk jeg andre stats en det jeg hadde tenkt meg, men ordner seg nok etterhvert =)

 

Dette er ikke ment nedsettende Esso, men DPSen på våpenet du hadde var jo ikke akkuart det beste som er mulig å få da.. Noe jeg på en måte er blitt vant til å ha fordi LOTRO har så lett End-Game :D

Know, gadd aldri bruke spenn på det heller. Dessuten hadde jeg funnet recipes til nytt våpen og utstyr, men ingen som gadd å crafte -.-

 

:p

Lenke til kommentar

Jeg er stort sett veldig fornøyd med MoM :D

Alle de nye 6-man instancene er veldig artige, og jeg liker måten de har implementert hard-mode på. De var ganske enkle da, men The Watcher gjør nok opp for det.

 

Prøvde han på Torsdag med kinshipet mitt, og selveste fighten virker veldig bra gjennomført. Kom bare til Phase 2 da, så får se hvordan det går nå på Søndag :)

 

Ang. Legendary weapons så er det strengt tatt ikke så mye grinding som man skulle tro ettersom det dropper så sinnsykt masse Heritage Runes i alle 3/6-man instancene. Liker hvordan de har implementert det. Level 59/60 Legendaries har lett mer DPS enn andre våpen. Min lvl 59 Burglar's Mace of the Second Age har 49.9 DPS som er en god del høyere enn det jeg har sett på non-legendaries (bortsett fra Cururist som har 47).

 

PS. Om du spiller Burglar eller Loremaster på Snowbourn og trenger kin, ta kontakt med Obsidia in-game :)

Lenke til kommentar

Instancene er ganske lette ja. Men de er noe driit å farme, for de er ikke veldig artige alle sammen og noen er litt drøye. (med unntak av når man bruker et par exploits + grand stairs som går fort)

Vi holder jevnlige runs for at hele kinet skal kles opp mest mulig, å at det ikke bare blir vi som er veldig aktive på instancer hele tiden som blir kled opp. Som også vil virke negativt for osds som har mindre alternativer til grupper mot watcher.

Jeg liker de gamel instancene Urugaht, CD og Rift meget godt. De nye blir steder man farmer som BG(som jeg ikke liker :p) korte, men lange i forhold hvor mye gøy du får ut av det.

Foresten noen av de exploitsa jeg håper de bruker lang tid på å fikse. :p Kjekt når du kan ta Dark Delvings med 2-3 mann uten healer. ^^

 

De nye classes liker jeg veldig godt. Men har ikek skjønt helt hva en Warden har i funksjon ennå, virker mer som solo-class for min del.

 

En ting som har skjedd i Moria som er helt absurd er at Guardian har fått det vanskeligere å holde aggro. Uansett hvor lang tid du gir ham så tar du aggroen fra ham som champ etterhvert. Så har endt med at jeg har traitet meg så jeg tåler litt mer på grunn av alt for mye aggro-sug som champ i Moria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...