Heine M Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Lagde en batch fil som skulle slette: @echo off DEL "C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles" Men når jeg åpnet den, måtte jeg trykke Y, og så enter, for at den skulle slette, jeg måtte altså godkjenne. Jeg skulle hatt den til å slette uten å godkjenne. Prøvde dette: @echo off ECHO Y | DEL "C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles" Og dette: @echo off FOR %%A IN "C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\" DO DEL %%A Men ingen funka. Er det noen her som kan skrive en kode til meg som funker? (Og jeg er ikke så slem å slette noens profil... for det meste...
Tart Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 del /q C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles
Heine M Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 del /q C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles Takk, men den sletter bare tekstdokumentet i denne mappen, ikke mappen som ligger i den. Hvordan får jeg den til å slette mappen ved siden av tekstdokumentet og?
Tart Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) del /q C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles Takk, men den sletter bare tekstdokumentet i denne mappen, ikke mappen som ligger i den. Hvordan får jeg den til å slette mappen ved siden av tekstdokumentet og? legg til i en linje under cd C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles rmdir navnet på mappen usikker på om dette funker men du kan prøve. Fraskriver meg alt ansvar for ting som blir slettet hehe =) edit: legg til /q for å slippe å svare ja eller nei: rmdir /q c:\ bla bla Endret 30. november 2008 av Tart
Heine M Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 (endret) Takker for all hjelp... Endret 30. november 2008 av Heine M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå