Gå til innhold

Gode gamle actionspill... noen som kan anbefale? Til gammel laptop...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har planer om å kjøpe meg grom pc etterhvert, eller eventuelt en ps3. Men i mellomtiden (mens jeg venter på penger, hehe) så har jeg spillt Medal Of Honor Allied Assault. Dette er et spill som laptopen min klarer å dra helt greit (IBM Thinkpad 1.7 ghz 1 gig ram og et lugubert ATI Mobility Radeon 9000 med hele 32 mb ram (men det hakker heldigvis ikke på MOH)

Det jeg lurer på er om det er noen flere spill dere kan anbefale meg? Er kun ute etter førsteperson skytespill. De må ikke ha for store systemkrav, men noe i samma dur som MOH.

Noen som kan anbefale spill i samma sjanger som Medal Of Honor her???

Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sålenge det er fps er det ikke så farlig om jeg skyter på aliens eller adolf hitler....

noen flere spill dere kan anbefale?? KJØR PÅ!! :D Call Of Duty har jeg fra før... så det er sagt..

Skrevet (endret)

Mafia er eit knallspel :thumbup:

Kanskje ikkje heilt kva du er ute etter, kameraet er bak fyren du styrer... Men ta ein kikk på det ;)

Endret av IceWolf
Skrevet
Mafia er eit knallspel :thumbup:

Kanskje ikkje heilt kva du er ute etter, kameraet er bak fyren du styrerk... Men ta ein kikk på det ;)

Ja, det skal jeg prøve ut! Takk!

Noen flere?? Come on!!! :D :D

Skrevet
Battlefield 1942 definitivt. Beste spillet som finnes selv om det er 6 år nå. Jeg spiller det fortsatt og vil sannsynligvis aldri gå lei :) .

Er det missionspill eller kun sånn multiplayer over nett?

Skrevet

Prøver ikke å være inpåsliten her, men vil absolutt anbefale deg battlefield med det samme. Det er ikke slike små baner som på MOH, COD og CS. Men stort landskap der du kan kjøre stridsvogn, fly, slagskip/hangarskip og diverse andre kjøretøy. Fortsatt mange som spiller det også, der det er 500 servere og fulle 64player servere til enhver tid.

Skrevet
Prøver ikke å være inpåsliten her, men vil absolutt anbefale deg battlefield med det samme. Det er ikke slike små baner som på MOH, COD og CS. Men stort landskap der du kan kjøre stridsvogn, fly, slagskip/hangarskip og diverse andre kjøretøy. Fortsatt mange som spiller det også, der det er 500 servere og fulle 64player servere til enhver tid.

Ja, har spillt myyye BF2 på pc'en jeg hadde før.... skal ta å skaffe meg 1942 og ;)

Skrevet (endret)

Ja, har spillt myyye BF2 på pc'en jeg hadde før.... skal ta å skaffe meg 1942 og ;)

Har sett BF 1942 på Spaceworld til 99,- kroner.. Kanskje jeg skulle prøve meg på den igjen gitt. Tror jammen det er 3 år siden jeg spilte det..

Endret av Rikken1969
Skrevet

Har sett det på Spaceworld til 99,- kroner.. Kanskje jeg skulle prøve meg på den igjen gitt. Tror jammen det er 3 år siden jeg spilte det..

Smart trekk. Og den for 99 kroner er Anhtology'en, altså du får med ekspansjonspakkene 'Road to Rome' og 'Secret Weapons of WWII'

Skrevet (endret)
Medal of Honor - Alle de eldste. Anbefales på det sterkeste.

Ja, nå spiller jeg det som sagt i første post.... men er det et annet MOH spill du mener?

Endret av JudasKiss
Skrevet
Medal of Honor - Alle de eldste. Anbefales på det sterkeste.

Ja, nå spiller jeg det som sagt i første post.... men er det et annet MOH spill du mener?

Allied Assault, Spearhead og Breakethrough.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...