pululf Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 (endret) Hei! Nå vet jeg ikke hvor stort stepmania-samfunn det er i Norge, men jeg vet det er noen som spiller det i alle fall, og jeg tenkte at det ville vært bra med en slik tråd for de som faktisk spiller det Her kan dere spørre om generelle ting rundt stepmania, få hjelp til å finne sanger, og bare skryte litt hvis det er noe som du er stolt over Kom gjerne med linker til steder man kan laste ned sanger eller packs, og også andre godting slik som skin notes og layouts. Har du funnet en god sang som du syns flere burde prøve? Kom med link til nedlasting, og hvilken vanskelighetsgrad den er på! Generell informasjon og nedlastinger Song packs er en stor pakke med mange sanger. Her er en liste over de fleste som finnes, og de kan lastes ned rett fra siden. Song packs Anbefalte packs (kom med anbefaling, og den blir oppdatert.: keyboard_mega_pack_1.5 cmdkdf_pack keyboard_collab_2 keyboard_collab_3 Er du ute etter enkeltsanger, finns det mange sider der du kan laste dem ned. Slik sider er for eksempel BemaniStyle, FlashFlashRevolution, og Stepmania.com Hvordan installere sanger Her er fremgangsmåten for å installere sanger, for dere som er nye med stepmania: Last ned sangen, og extract den med f. Eks. Winrar. Mappa som blir laget setter du inn i C:\Programfiler\StepMania\Songs\MappeX "MappeX" er en mappe som du selv har laget. Alle sanger som du laster ned må ned i en mappe i songs-folderen. For eksempel har jeg 4 mapper i songs-folderen min, og alle de fire mappene er det mabnge sanger i. Du trenger ikke å ha kun én sang i hver mappe Endret 27. november 2008 av pululf
zuperhans Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Oida! stepmania har eg da spilt en god del. :!: kjempegøy når man klarer en sang som man ikkje klarte før.
pululf Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Oida! stepmania har eg da spilt en god del. :!: kjempegøy når man klarer en sang som man ikkje klarte før. Hehe, jepp I går så fikk jeg for eksempel AA på sangen! Introen er lett som bare pokker, men det blir verre etter hvert... Happy time!
Lapette Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Jøss! Flere som spiller stepmania ja Hele communityen av de hardeste spillerene finner du her; http://musikkspill.makt.net/forum/index.php?showforum=39 Noen i verdenseliten er på dette forumet. Spilt i litt over et år sjæl - anser meg som relativt dreven ;P Fikk nettopp AAA på den sangen du la ut. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå