Gå til innhold

Den store Stepmaniatråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Nå vet jeg ikke hvor stort stepmania-samfunn det er i Norge, men jeg vet det er noen som spiller det i alle fall, og jeg tenkte at det ville vært bra med en slik tråd for de som faktisk spiller det :)

Her kan dere spørre om generelle ting rundt stepmania, få hjelp til å finne sanger, og bare skryte litt hvis det er noe som du er stolt over :p

Kom gjerne med linker til steder man kan laste ned sanger eller packs, og også andre godting slik som skin notes og layouts.

Har du funnet en god sang som du syns flere burde prøve? Kom med link til nedlasting, og hvilken vanskelighetsgrad den er på!

stepmania.jpg

Generell informasjon og nedlastinger

Song packs er en stor pakke med mange sanger. Her er en liste over de fleste som finnes, og de kan lastes ned rett fra siden.

Song packs

Anbefalte packs (kom med anbefaling, og den blir oppdatert.:

keyboard_mega_pack_1.5

cmdkdf_pack

keyboard_collab_2

keyboard_collab_3

Er du ute etter enkeltsanger, finns det mange sider der du kan laste dem ned. Slik sider er for eksempel BemaniStyle, FlashFlashRevolution, og Stepmania.com

Hvordan installere sanger

Her er fremgangsmåten for å installere sanger, for dere som er nye med stepmania:

Last ned sangen, og extract den med f. Eks. Winrar. Mappa som blir laget setter du inn i C:\Programfiler\StepMania\Songs\MappeX

"MappeX" er en mappe som du selv har laget. Alle sanger som du laster ned må ned i en mappe i songs-folderen. For eksempel har jeg 4 mapper i songs-folderen min, og alle de fire mappene er det mabnge sanger i. Du trenger ikke å ha kun én sang i hver mappe

Endret av pululf
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oida! stepmania har eg da spilt en god del. :!:

kjempegøy når man klarer en sang som man ikkje klarte før.

Hehe, jepp :D

I går så fikk jeg for eksempel AA på

sangen! Introen er lett som bare pokker, men det blir verre etter hvert... Happy time!
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...