Gå til innhold

Sliter med en AMD Thoroughbred og et ASUS A7V8X KT400


Nissen

Anbefalte innlegg

Problemet er at prosessoren ikke vil kjøre på raskere enn 1300MHz.

 

Når jeg stiller prosessoren opp til det den skal kjøre på (1800MHz) så restarter datamaskinen seg når den skal begynne å laste opperativsystemet.

 

Hva kan være galt?

 

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å sette opp FSBen til 133, men da går det bare an å boote WinXP i sikkerhetsmodus. Visst jeg prøver å boote i vanlige windows, så restarter datamaskinen seg.

 

Jeg har sett på Windows update at det ligger en driveroppdatering til prosessoren. Kan det være at jeg trenger en ny driver til prosessoren??

 

Btw: det går ikke an å laste ned denne driveren pga. at når du skal godta lisensavtalen kommer det fram "Siden kan ikke vises".

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å sette opp FSBen til 133, men da går det bare an å boote WinXP i sikkerhetsmodus. Visst jeg prøver å boote i vanlige windows, så restarter datamaskinen seg.

 

Jeg har sett på Windows update at det ligger en driveroppdatering til prosessoren. Kan det være at jeg trenger en ny driver til prosessoren??

 

Btw: det går ikke an å laste ned denne driveren pga. at når du skal godta lisensavtalen kommer det fram "Siden kan ikke vises".

 

Mvh Nissen

 

prøv å sett Fsb til 125 ..........Kan være Ram eller liknende som er av dårlig kvalitet, hender faktisk at di ikke klarer og kjøre på de hastihetene di selger som...test det skader ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...