Gå til innhold

Skifte mail, beholde mailbox


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har gått til anskaffelse av et eget domene, her fulgte det med en epost tjeneste som jeg hadde tenkt til å ta i bruk.

 

Problemet er at jeg har en @hotmail.com addresse fra før av, denne bruker jeg en del og har satt den opp i forskjellige mailing lister hvor jeg mottar mails innimellom.

 

Er det mulig å konvertere hele hotmail adressen over til min nye? Eller er det en måte å videresende inkommende mails i min hotmail til min nye? Ser at de kun tillater å videresende til hotmail.com, live.com og msn.com.

 

Noen tips?

 

BTW, mulig dette er feil plass å poste på! Flytt om nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

POP har fra det jeg vet blitt en betalingstjeneste, og IMAP tror jeg ikke er noe som er tilgjengelig engang. Gi beskjed til dine kontakter om din nye epost-tjenesten og flykt fra live/hotmail/msn nå, det blir nok ikke bedre med tiden.

 

En liten rettelse:

All Windows Live Hotmail accounts can be used with Microsoft Office Outlook 2007 or with Office Outlook 2003, whether you use a free or paid Windows Live Hotmail account.
Så en kan få hentet ned epost, gitt at en bruker Outlook 07 eller 03. Som er programvare en egentlig skal måtte betale for.

Live Mail kan kanskje gjøre det samme.

 

 

Løp sier jeg bare. Løp.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...