ekwathne Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fant en på bruktmarkedet. http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/1404
firberblad Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Dæven så sendt det ble i natt..eller tidlig i dag tidlig...Etter et par timer med knoting fikk jeg High stakes til å virke igjen..HURRA Skal se om jeg får lagt ved en liten film High_stakes_teaser_1.wmv High_stakes_teaser_2.wmv High_stakes_teaser_3.wmv Endret 6. desember 2008 av firberblad
sphaa Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Personlig har jeg ingen moralske skrupler ved å si "kjør pirat" på et 10 år gammelt spill når utgivere gjør det vanskelig å kjøpe det lovlig. Alternativene er: Qxl Finn (jeg stoler ikke på finn) Ebay ( har bare positive erfaringer derrifra) Bruktmarkedet på Hardware.no Gamestop selger masse brukte spill Altenativt, se om du får tak i PS1 versjon av spillet også laster du ned en emulator. Funker som bare det
m_8 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Dæven så sendt det ble i natt..eller tidlig i dag tidlig...Etter et par timer med knoting fikk jeg High stakes til å virke igjen..HURRA Skal se om jeg får lagt ved en liten film ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Missunder deg så jævlig. Skulle nok ikke sett de filmene. Tok linken over, men han svarer ikke.
firberblad Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Dæven så moro jeg har det med dette spillet igjen. styrer med en flightstick i påvente av å låne et ratt, og grafikken...den digger jeg. Er tross alt 10 år gammelt. High_stakes_teaser_4.wmv Endret 7. desember 2008 av firberblad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå