Potatis Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Før jeg sier mer, ikke kom med idiotiske replies som "Telenor suger" "Sier ikke mer enn Telehor" osv, det ser jeg bare barnslig.. problemet er at når jeg kobler til internett, kan jeg kun surfe en liten tid av gangen, før modemet mitt "resetter" seg, og står og blinker 5-10 minutter før jeg kan gjøre noe igjen.. Jeg har vanlig Telenor ADSL 704, har sjekket alle kontakter, det skjer på begge PC'ne i huset, kobler opp via raspppoe, har prøvd både direkte linje til modemet og via en HUB.. samme utfall hver gang På forhånd, takk for tipsene :wink:
Rikky Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Har du tatt kontakt med kundeservice? Prøv chatten deres på www.online.no.
B|2bb3r Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 ville ha forespurt telenor om mulighet for bytting av modemet. Da det sikkert er et problem med hardwaren/softwaren dens. De gjør det, du må dog bare være litt påståelig og kreve den byttet. Det er byttestasjoner i alle de større byene.
Admin'c Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 ta opp problemet på chatten, første og andre gang sjekkes sentralen tredje gang nytt modem og fjerde gang sentralen igjen... Etter dette gadd jeg ikke mer
MaGiX Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Høres stygt ut som en feil med modemet ja. Eller så kan det være Telen(h)or(e) som har rota til noe med linjen din eventuellt innstillingene på deres server. Enkleste er nok å ta kontakt med kunderservice, men vær sta. :wink:
Dokein Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Hvis Tele(h)or(e) ikke funker, hvorfor ikke byttet til NextKukTel, Pisscali eller Blue Condom? Er man fjortis, så er man fjortis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå