Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det hvis jenta vil at du skal holde munn?


Gjest Gutt 16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke no stort behov for å skryte til alle vennene mine, men det er bound til å komme ut ved et tidspunkt. Som svar på et tidligere spørsmål hvis jeg skulle fortelle er det for å fortelle at jeg har blitt mann. Det jeg lurer som jeg føler at ingen har gitt meg no sørlig svar på. WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL? Hvordan kan en person som har lyst til å ha sex med meg ignore meg totalt bare fordi noen andre vet det. Yeez, da er man bare en stor sosial knute livredd for alle andre. Og slik tror jeg ikke hun er, men hvem vet :hmm:

 

Og den teorien om at jeg ikke vil få meg noe senere fordi jeg liksom har "spredd det til alle" tror jeg er feil. Derimot det motsatte ser jeg som konsekvens ettersom jeg nå har erfaring.

Lenke til kommentar
jeg har ikke no stort behov for å skryte til alle vennene mine, men det er bound til å komme ut ved et tidspunkt. Som svar på et tidligere spørsmål hvis jeg skulle fortelle er det for å fortelle at jeg har blitt mann. Det jeg lurer som jeg føler at ingen har gitt meg no sørlig svar på. WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL? Hvordan kan en person som har lyst til å ha sex med meg ignore meg totalt bare fordi noen andre vet det. Yeez, da er man bare en stor sosial knute livredd for alle andre. Og slik tror jeg ikke hun er, men hvem vet :hmm:

 

Og den teorien om at jeg ikke vil få meg noe senere fordi jeg liksom har "spredd det til alle" tror jeg er feil. Derimot det motsatte ser jeg som konsekvens ettersom jeg nå har erfaring.

 

Du er åpenbart ikke moden for sex. Det må ikke komme ut, hvis du bare holder kjeft om det.

Lenke til kommentar
jeg har ikke no stort behov for å skryte til alle vennene mine, men det er bound til å komme ut ved et tidspunkt. Som svar på et tidligere spørsmål hvis jeg skulle fortelle er det for å fortelle at jeg har blitt mann. Det jeg lurer som jeg føler at ingen har gitt meg no sørlig svar på. WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL? Hvordan kan en person som har lyst til å ha sex med meg ignore meg totalt bare fordi noen andre vet det. Yeez, da er man bare en stor sosial knute livredd for alle andre. Og slik tror jeg ikke hun er, men hvem vet :hmm:

 

Og den teorien om at jeg ikke vil få meg noe senere fordi jeg liksom har "spredd det til alle" tror jeg er feil. Derimot det motsatte ser jeg som konsekvens ettersom jeg nå har erfaring.

Herregud, skjerp deg. MÅ det komme ut? Nei! Ingen finner noe ut av det om ingen av dere sier noe. Folk kan kanskje ha mistanker, men med litt nekting så legger dem fra seg dem, nettopp fordi dem forventer at en 16åring svarer med "ja, jeg banga ho, var dritdigg, im the man, hardt i toern og hei se på meg".

 

Fordet om du sier det, så får du deg nok noe igjen, (been there, done that) men om man holder litt for segselv så blir nye og gamle jenter tryggere på deg, og du blir tryggere på dem. Dermed er det lettere å få seg noe

 

Greia er ikke at du ikke forstår, men at du ikke vil forstå. Er det så jævlig viktig for deg og gå og skryte om det? Og du styrker det utsagnet med at du har blitt en mann? Nei, ikke faen om du har!! Menn som meg skjems over at du kaller deg det! Skal mer enn sex til for å bli det, blant annet å vite når man skal holde kjeft, og når ikke

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Tenk sosial strategi si det når det passer best for din sosiale possisjon ;)

Sosial mestrene vet når de skal snakke og når de skal holde kjeft.

Regel en aldri skryt.

Det at hun sier du ikke skal fortelle hva dere gjorde til resten kan bety mye rart. Tolk og så handle ut ifra hva du tror det betyr. Mest sannsynlig er hun bare litt usikker på hva reaksjonene kan bli og vil ikke at du skal være barnslig å løpe rundt å skryte av det.

Lenke til kommentar
jeg har ikke no stort behov for å skryte til alle vennene mine, men det er bound til å komme ut ved et tidspunkt. Som svar på et tidligere spørsmål hvis jeg skulle fortelle er det for å fortelle at jeg har blitt mann. Det jeg lurer som jeg føler at ingen har gitt meg no sørlig svar på. WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL? Hvordan kan en person som har lyst til å ha sex med meg ignore meg totalt bare fordi noen andre vet det. Yeez, da er man bare en stor sosial knute livredd for alle andre. Og slik tror jeg ikke hun er, men hvem vet :hmm:

 

Og den teorien om at jeg ikke vil få meg noe senere fordi jeg liksom har "spredd det til alle" tror jeg er feil. Derimot det motsatte ser jeg som konsekvens ettersom jeg nå har erfaring.

Herregud, skjerp deg. MÅ det komme ut? Nei! Ingen finner noe ut av det om ingen av dere sier noe. Folk kan kanskje ha mistanker, men med litt nekting så legger dem fra seg dem, nettopp fordi dem forventer at en 16åring svarer med "ja, jeg banga ho, var dritdigg, im the man, hardt i toern og hei se på meg".

 

Fordet om du sier det, så får du deg nok noe igjen, (been there, done that) men om man holder litt for segselv så blir nye og gamle jenter tryggere på deg, og du blir tryggere på dem. Dermed er det lettere å få seg noe

 

Greia er ikke at du ikke forstår, men at du ikke vil forstå. Er det så jævlig viktig for deg og gå og skryte om det? Og du styrker det utsagnet med at du har blitt en mann? Nei, ikke faen om du har!! Menn som meg skjems over at du kaller deg det! Skal mer enn sex til for å bli det, blant annet å vite når man skal holde kjeft, og når ikke

 

Slapp nå helt av jeg har ingen planer om å fortelle det, jeg bare leter etter en sosiologisk forkaring på hvorfor det er et prooblem. Og nei jeg har ikke no behov for å skryte av det til vennene mine, men jeg ser det slik at dette trossalt er ganske viktig og jeg har allerede fortalt det til gode venner. Okey det å bli mann kommentaren var kun ment som en liten morsom liten bemerkning, ha litt humor.,

Lenke til kommentar
Slapp nå helt av jeg har ingen planer om å fortelle det, jeg bare leter etter en sosiologisk forkaring på hvorfor det er et prooblem.

 

Det har du allerede fått.

En skulle tro det var rimelig vel innprentet at det er slikt hos samtlige unge for tiden.

 

I den alderen vil alle jenter som får seg noe bli stemplet som billige horer av misunnelige "venninner", er det ikke rimelig å anta at hun helst vil styre unna det?
Lenke til kommentar
Slapp nå helt av jeg har ingen planer om å fortelle det, jeg bare leter etter en sosiologisk forkaring på hvorfor det er et prooblem. Og nei jeg har ikke no behov for å skryte av det til vennene mine, men jeg ser det slik at dette trossalt er ganske viktig og jeg har allerede fortalt det til gode venner. Okey det å bli mann kommentaren var kun ment som en liten morsom liten bemerkning, ha litt humor.,

 

Haha, da vet halve skolen det allerede. Kjempesmart trekk, det skal du ha. LOL :D

Lenke til kommentar
jeg har ikke no stort behov for å skryte til alle vennene mine, men det er bound til å komme ut ved et tidspunkt. Som svar på et tidligere spørsmål hvis jeg skulle fortelle er det for å fortelle at jeg har blitt mann. Det jeg lurer som jeg føler at ingen har gitt meg no sørlig svar på. WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL? Hvordan kan en person som har lyst til å ha sex med meg ignore meg totalt bare fordi noen andre vet det. Yeez, da er man bare en stor sosial knute livredd for alle andre. Og slik tror jeg ikke hun er, men hvem vet :hmm:

 

Og den teorien om at jeg ikke vil få meg noe senere fordi jeg liksom har "spredd det til alle" tror jeg er feil. Derimot det motsatte ser jeg som konsekvens ettersom jeg nå har erfaring.

Herregud, skjerp deg. MÅ det komme ut? Nei! Ingen finner noe ut av det om ingen av dere sier noe. Folk kan kanskje ha mistanker, men med litt nekting så legger dem fra seg dem, nettopp fordi dem forventer at en 16åring svarer med "ja, jeg banga ho, var dritdigg, im the man, hardt i toern og hei se på meg".

 

Fordet om du sier det, så får du deg nok noe igjen, (been there, done that) men om man holder litt for segselv så blir nye og gamle jenter tryggere på deg, og du blir tryggere på dem. Dermed er det lettere å få seg noe

 

Greia er ikke at du ikke forstår, men at du ikke vil forstå. Er det så jævlig viktig for deg og gå og skryte om det? Og du styrker det utsagnet med at du har blitt en mann? Nei, ikke faen om du har!! Menn som meg skjems over at du kaller deg det! Skal mer enn sex til for å bli det, blant annet å vite når man skal holde kjeft, og når ikke

 

Slapp nå helt av jeg har ingen planer om å fortelle det, jeg bare leter etter en sosiologisk forkaring på hvorfor det er et prooblem. Og nei jeg har ikke no behov for å skryte av det til vennene mine, men jeg ser det slik at dette trossalt er ganske viktig og jeg har allerede fortalt det til gode venner. Okey det å bli mann kommentaren var kun ment som en liten morsom liten bemerkning, ha litt humor.,

 

 

Mikro sosiologi eller makro vis ?

Ingen som kan si sånt med sikkerhet. Man skal gjerne sitte med endel informasjon og noe å samenligne med og så kan man intervjue og tolke og så kan du få en seriøs tolkning ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva slags venner som er ute å går i norge, men når jeg forteller vennene mine noe og jeg ber dem å ikke videresende informasjonen stoler jeg på de. Og jeg ser det å ha en åpen samtale om sex og dele erfaringer så umodent? Le litt av feilene du gjorde osv. Det annser jeg heller som voksent.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva slags venner som er ute å går i norge, men når jeg forteller vennene mine noe og jeg ber dem å ikke videresende informasjonen stoler jeg på de. Og jeg ser det å ha en åpen samtale om sex og dele erfaringer så umodent? Le litt av feilene du gjorde osv. Det annser jeg heller som voksent.

 

På samme måte som jenten stolte på at du ikke skulle videresende informasjonen?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva slags venner som er ute å går i norge, men når jeg forteller vennene mine noe og jeg ber dem å ikke videresende informasjonen stoler jeg på de. Og jeg ser det å ha en åpen samtale om sex og dele erfaringer så umodent? Le litt av feilene du gjorde osv. Det annser jeg heller som voksent.

 

På samme måte som jenten stolte på at du ikke skulle videresende informasjonen?

 

Vi har kommuniser og jeg har fortalt at jeg har sagt det til mine nærmeste venner og hun har sagt det til sine. Og vi syns det er helt greit

Lenke til kommentar

a true lover never kisses and tells...

 

HØHØ

 

nei, seriøst. fin leveregel. skal du ha deg noen hoes så er det bedre at de vet at du er en type som holder kjeft. bedre at de hører det fra jenta... dette øker sjansene dine for å få babes i samme omgangskrets senere, da de vet at du er en type som er lojal og holder kjeft.

 

om du derimot sier noe sånt som 'håhåh, hu der pulte jeg på fredag' så framstår du som en liten bitch som trenger bekreftelse fra andre på at du en 'mann', hvilket du altså ikke er om du gjør sånt.

 

er du en ordentlig mann, så holder du kjeft om sånt. om du trenger å brøle ut 'yeah, jeg har endelig pult', så har du ikke blitt mann... om du trenger bekreftelse fra andre ved å skryte av sånt piss, så er du IKKE mann.

 

hold kjeft, selv om det er dine bestekamerater.

 

mmmkay?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Okey, gammel tråd dettte nå, men jeg tenke den trengte litt oppdatering. Det visste seg at bitchen hadde sex med en kompis av meg jevnlig og det var derfor hun ikke ville at jeg skulle fortelle. Men, det jeg egentlig ville si er til alle fremtidige dudes der ute aldri skryt av seksuelle bragder det eneste det viser er at du desperat trenger aksept og det kommer til å føre til totalt kaos, ALDRI sier jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...