Entity extraction Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Fikk meg Muradin`s lost greavesi går. Har spurt flere og lest litt på nett om hva expertise er for noe. Finner litt motstridende informasjon om hvorvidt det er nyttig for en retadin. Noen som gidder å oppklare for meg? Takk for svar
E7ite Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Vel, begynner med Hit eg. Som alle veit, er det for å ikkje få miss. Expertise er for å unngå Dodge og parry. Så når du først har truffe er Expertise for å sikre at du gjer skade.
Thombr86 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 (endret) Kort svar: http://www.wowwiki.com/Expertise One point of Expertise decreases the chance that melee attacks made by the player will be dodged or parried by 0.25%. Finfint for Tank i PVE (ettersom alle andre er bak mob/boss og da kan de ikke få parry/dodge) Samt at parry tilbakestiller swing-timer, så en mob/boss kan i teorien få slått 2 ganger på veldig kort tid, som igjen ofte kan drepe tanken. Ellers vil jeg tro at det også er en helt grei PVP og solo stat. Endret 24. november 2008 av BrAtTeRn
OlavHW Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Expertise is what stops the Boss from Dodging and Parrying. Kilde (veldig god gjennomgang av Crit, Block, Hit og Expertise): Honor's Code
Skogslik Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 viss du ser på statsene dine, og holder musa over expertise skal det stå der hva det gjør. husker ikkje helt selv nå.
Sink Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Finfint for Tank i PVE (ettersom alle andre er bak mob/boss og da kan de ikke få parry/dodge) Mobs dodger bakfra.
Thombr86 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Bugger, er lenge siden jeg har brukt melee-char, men ja stemmer det Uansett, det er parry som er drepen, og derfor er Expertise en stat som er mye viktigere for en tank som står forran mob'en og slår, "parry/retaliate" er ofte drepen. Andre melee har mindre bruk for den (har bedre stats å gå for)
John Keats Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Ofte hørt at folk skriker om parrygib, men for å være helt ærlig har du et problem med gear på tanksa om de dør som følge av dette. Uten expertise har bossen 5% sjangse hver gang tanken slår for at neste angrep kommer 60% raskere. Om du dør av dette her så ja..
Kuldesjokk Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 (endret) Hørte prek om at dodge var 5% og parry faktisk var noe høyere? Gjerne tilbakevis til at det er 5% med begge så jeg slepper skaffe mer expertise forøvrig ble det etterhvert temmelig stor prio på expertise for dps-warriors, regner med resten av melee-klassene også. Husker at expertise resulterte i en temmelig bra dps-økning forhold til andre stats (utifra mengden) Edit: Ser ut som det jeg har hørt ikke stemmer, leste meg litt opp om expertise. Endret 25. november 2008 av Kuldesjokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå