Gå til innhold

Logg inn i wow, få en søt liten gave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gaven får du kun om kontoen din ble laget ved slipp for 4 år siden, ergo kan førsteinnlegget være svært missledende ...

Samboeren hadde ikke konto ved slippet for 4 år siden, og hun fikk en. ;)

post-9129-1227448402_thumb.jpg

Hmm, da skjønner jeg ingenting. Jeg syns i utgangspunktet det var rart at bare de som hadde konto siden 04 fikk, men en kompis av meg som ikke startet før i 06, sverget på at han ikke hadde fått en bjørn.

Skrevet

Jeg ga den en sånn pet biscuit fra CE edition samt et sånn hundeband fra dalaran. Fikk en del bemerkninger der ja :p

Føler det er bjørner rundt alt nå. Alle har bjørnemount og baby blizzard bjørn liksom.

Skrevet
Føler det er bjørner rundt alt nå. Alle har bjørnemount og baby blizzard bjørn liksom.

Derfor skulle man vært på BlizzCon og fått en hvit isbjørn mount.

Skrevet

Men dette er en av dem tingen som er så utroolig genialt med Blizzard. Dem vet hvordan dem skal nå ut til alle sjikt i wow-samfunnet hehe. Denne bjørnen syntes mange er utroolig søt og derfor elsker dem blizzard som gav dem bjørnen...dvs mer peng i blizzard's lomme.

Blizzard gjør nok en gang det geniale trekket med å implementere ting som betyr masse for noen, og samtidig ikke plager dem som ikke bryr seg med denslags pets o.l.

Men jeg skjønner godt at mange liker disse pets....

Se bare på småjenter som digger hester...av en eller annen (for min del) uforståelig grunn, og se bare på folk som elsker hundene sine mer enn noe annet menneske...som (for min del) er like uforståelig. Jeg pleier å si; Det å ha et dyr er som å ha et retardert barn med downs syndrome...(dette er ment som en morsomhet og for å poengtere dyrs ekstremt lave "IQ" og må ikke tolkes som en fornærmelse mot funksjonshemmende mennesker)

Blizzard kan dette med å gjøre 90% av befolkningen fornøyd med produktet dems:)

Skrevet (endret)

var online når mailen kom....makan til achievment spam har jeg aldri opplevd

WTB en måte å skru av achievment spammen!

EDIT:

mmm

1. Right click on the chat tab that you want to remove the notifications from.

2. Select Settings.

3. Select Other.

4. Uncheck Achievement Announce.

5. For turning off Guildchat announcements, select Chat and then uncheck Guild Announce -- but this turns off all Guild announcements.

Endret av b@rgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...