Gå til innhold

Må ha nytt skjermkort å trenger litt hjelp :D


Jespahx

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå kjøpt meg nye need for speed, å fant fort ut at jeg har for dårlig skjermkort. Kjører med nesten alle innstillingen på laveste nå, haker nesten ingenting nå, men innimellom. Har tenkt på å kjøpe meg nytt skjermkort ganske leng, men vært litt usikker.

Jeg har idag Club Geforce 6800LE, trur det er et AGP kort. Det vet dere kanskje :)

Så det jeg håper på er om noen kan hjelpe meg med kjøpet av et nytt skjermkort. Jeg spiller for det meste need for speed, call of duty, Counter strike source. Sjelden noen hardere spill, men det kommer vell til å komme hardere spill så bør kanskje vært vær litt forberett ;)

 

Håper noen kan hjelpe meg, Takk på forhånd!

 

Jespahx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har nå kjøpt meg nye need for speed, å fant fort ut at jeg har for dårlig skjermkort. Kjører med nesten alle innstillingen på laveste nå, haker nesten ingenting nå, men innimellom. Har tenkt på å kjøpe meg nytt skjermkort ganske leng, men vært litt usikker.

Jeg har idag Club Geforce 6800LE, trur det er et AGP kort. Det vet dere kanskje :)

Så det jeg håper på er om noen kan hjelpe meg med kjøpet av et nytt skjermkort. Jeg spiller for det meste need for speed, call of duty, Counter strike source. Sjelden noen hardere spill, men det kommer vell til å komme hardere spill så bør kanskje vært vær litt forberett ;)

 

Håper noen kan hjelpe meg, Takk på forhånd!

 

Jespahx

 

Det er vel heller begrenset hva man kan få i AGP som er fremtidsrettet.. Dette gjør vel jobben bedre enn det du har hvertfall.

Lenke til kommentar
Tusen takk!

Trur du dette er det beste jeg kan få eller finnes det kvassere kort for større behov?

Trudde ikke pcn min var så utdatert.. :)

 

Jespahx

 

Hei.. Finnes vel ikke spesielle kvasse kort for AGP lenger da teknologien er utdatert desverre.

 

 

Takker igjen!

Er det noe forskjellig på disse to skjermkortene? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346359 og dette http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1821847;c:36132

Isåfall hva?

 

Jespahx

Endret av Jespahx
Lenke til kommentar
Det er akkurat samme kortet.

Men vær obs på at det ikke funker på alle AGP hovedkort, og du må ha litt PSU for å drive dyret.

Bare så du pakker opp pent og skulle det ikke funke sånn at du kan returnere det.

 

Stemmer det 007CD sier.. HK'et må støtte AGP 8x så skal du vel være passe safte. også er det ikke dumt med rundt 500w power.. går vel med 450w og om du ikke har alt for mye stash i pc'n din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...