Skruf1990 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hei For halvannet år sia bygde jeg en PC med følgende Specs: Hovedkort: MSI p965 Platinum Ram: 4 x 512 mb Skjermkort: Radeon 1950x Pro (256 mb) CPU: Intel dualcore 2.4 GHZ Strømforsyning: Mist 500 W Det er egentlig det viktigste, Problemet er følgende. Har ikek spilt spill på over et år og på den tiden så la jeg inn VISTA ultimate 32bit. Nå lagger div. spill som aldri burde ha lagget. Bla. NFSU undercover, NFS Prostreet, COD 4, COD 5 osv. Jeg tror at rammen stanger i taket, men jeg har faen ikke peiling på slikt lenger. Så da har jeg to valg, enten avinstalere Vista, eller oppgradere. Jeg tror jeg velger oppgradering og da trenger jeg hjelp til et par ting! - Jeg vil ha 4 GB ram, hva slags ram passer i mitt kort? - Bedre skjermkort? Noen dere vil anbefalle? gjerne et 768mb Kort for gaming. Blir veldig takknemlig fort hjelp, uteforstående som meg vet jo ikek hva som passer sammen vett. - Morten
norelf Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Heisan. er ingen proff men har samme kortet. Eg bruker grei pris Ram, ddr2 Crucial ballistic 4x1024mb 800MHz. Som kort er visst dei nye ATI kortene gode 4870 eller 4850, gjerne 2 av dei. Eg bruker eit GTX+ kort og er fornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå