Gå til innhold

Er dette et godt oppsett av stasjonær pc maks 8k som skal brukes til spill og hd film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser bra ut, men det er kanskje en unødvendig sterk PSU?

Har du vurdert quad 45nm prosessor? Og har du vurdert et nvidia-oppsett?

Jeg har storebroren til kabinettet ditt og er strålende fornøyd med det! ;)

Skrevet
Det ser bra ut, men det er kanskje en unødvendig sterk PSU?

Har du vurdert quad 45nm prosessor? Og har du vurdert et nvidia-oppsett?

Jeg har storebroren til kabinettet ditt og er strålende fornøyd med det! ;)

Takk svar.

Har nvidia et kraftigere kort i samme prisklasse?

Vet du om en svakere og billigere psu som er like støy svak?

Jeg har lest at cor2 duo yter bedre i spill en enn quad stemmer det?

Skrevet (endret)

Om duo yter bedre i spill der man bare bruker 2 kjerner enn quad, det vet jeg ikke. Men i spill der man bruker fire kjerner, yter nok quad bedre... :)

Dessverre har jeg ikke satt meg inn i de nyeste kortene til ATI, så jeg kan ikke svare på hva du burde kjøpe, men jeg har hørt at nVidia 260 eller 280 skal være bra.

Støy av PSU har jeg ikke peiling på, men når du går inn i prisguide og søker, så kan du gå inn på de som har gode erfaringer og lese om det er støy eller ikke.

Jeg har en chill inovations 500w, og er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den ikke er modulær. Det er noe jeg vil anbefale på det sterkeste - å kjøpe en modulær PSU.

Men på den andre siden så er det jo ganske greit å ha en sterk PSU slik at du kan oppgradere senere.

Endret av Arne
Skrevet
Om duo yter bedre i spill der man bare bruker 2 kjerner enn quad, det vet jeg ikke. Men i spill der man bruker fire kjerner, yter nok quad bedre... :)

Dessverre har jeg ikke satt meg inn i de nyeste kortene til ATI, så jeg kan ikke svare på hva du burde kjøpe, men jeg har hørt at nVidia 260 eller 280 skal være bra.

Støy av PSU har jeg ikke peiling på, men når du går inn i prisguide og søker, så kan du gå inn på de som har gode erfaringer og lese om det er støy eller ikke.

Jeg har en chill inovations 500w, og er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den ikke er modulær. Det er noe jeg vil anbefale på det sterkeste - å kjøpe en modulær PSU.

Men på den andre siden så er det jo ganske greit å ha en sterk PSU slik at du kan oppgradere senere.

Takk for svar.

Er Intel Core 2 Quad Q9300 https://prisguiden.no/product.php?productId=88312 et bedre cpu valg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...