Snobaard Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hei. Jeg skal oppgradere PC'n min, og har noen spørsmål angående det. Jeg har 10 000kr og handle for. Må innrømme at jeg ikke har så veldig god peiling på dette her.. Det jeg har er: AMD Athalon 64 X2 Duel Core Processor 4600+ 2.41 GHz 2,00 GB of RAM Physical Address Extension Grafikk kortet er NVIDIA GeForce 7950 GX2 Jeg lurer på hva som ville være lurest og bruke penga på? Og hvis du har noen forslag til merke og type så hadde jeg satt veldig pris på det, for jeg aner ikke hva som vil passe sammen. Det er hovedsakelig spill og mixing av musikk som pc'n blir brukt mest til. For å gjøre det litt vanskeligre så har jeg i tillegg nødt til å handle hos komplett. Takker for hjelpen Hilsen Baard
Svenni212000 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Intel P45 eller Intel X48 Hovedkort P45 god valg om du bare skal kjøre med -et- skjermkort, X48 er anbefalt om du skal eller har planer om å kjøre -to- sakjermkort i Crossfire. Intel Core 2 Duo E8xxx serien eller Intel Core 2 Quad 94xx/95xx serien CPU. Core2duo er best til spill, mens Core2Quad er best til musikk mixing.* (*Dette forutsetter at ditt musikk-mix program har støtte for fire kjerner) ATI Radeon HD 4850 eller Radeon HD 4870 skjermkort. 4096MB med DDR2 PC6400 eller DDR2 PC8500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå