Bruker-146784 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg har prøvd alt men jeg får det ikke til. Her er et bilde av det jeg prøvde nå nettopp : Om dere lurer på hva som står så så står det Navnet ""C:\Program Files\Ubisoft\Far Cry 2\bin\FC2Laucher.exe"-devmode", som er angitt i mål-boksen, er ugyldig. Kontroller at riktig bane og filnavn er angitt. Endret 22. november 2008 av fantomena
lafdal Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har prøvd alt men jeg får det ikke til. Her er et bilde av det jeg prøvde nå nettopp : Om dere lurer på hva som står så så står det Navnet ""C:\Program Files\Ubisoft\Far Cry 2\bin\FC2Laucher.exe"-devmode", som er angitt i mål-boksen, er ugyldig. Kontroller at riktig bane og filnavn er angitt. Ta med et mellomrom: "C:\Program Files\Ubisoft\Far Cry 2\bin\FC2Laucher.exe" -devmode (ikke " etter devmode!!)
Bruker-146784 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Jeg fikk det til å skrive inn nå ja. Men jeg mister liv og ammunisjon uansett Trenger VIRKELIG hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå