Gå til innhold

Nye øreplugger til rundt 500,-


Essem

Anbefalte innlegg

Mine Crossroads x3i er ødelagte, og jeg kommer ikke frem med eposter til jaben.net. Derfor trenger jeg nye plugger igjen, tenkte å ønske meg dem til jul.

 

Oppgraderingen fra x3i er bijou 3, men jeg har lite lyst til å bestille fra jaben.net etter dårlige erfaringer derfra. Sennheiser CX300 blir nevnt til stadighet som et bra alternativ. Noen flere plugger jeg burde se på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*CX-300 har litt grumsete bass, og den er ikke helt presis, men likevel ikke mindre enn det kan kan forvente seg av prisen, alt i alt en svært god øreplugg for pengene.

*Denon AHC551K er visst en del bedre og ligger på rundt 68 USD(inkl frakt) på ebay. Disse har ikke den like kraftige bassen,men spiller jevnt over bedre.

 

Det du bør merke deg er at CX-300 og Denon'ene ikke ligger likt prismessig og det vil si at du sannsynligvis vil få mer for pengene ved å gå for CX-300. Siden du har et budsjett på 500 kr ville jeg likevel gjøre deg oppmerksom på Denon.

En annen ting som er verdt og merke seg er at CX-500 også er en del billigere enn Denon'ene og de skal visst være en god del bedre enn CX-300. De skal ha litt mer presis bass, men også ha en del av trøkket som CX-300 har. Her er også Cx-400 i mellom men siden prisforskjellen mellom 400 og 500 er så liten ser jeg nesten ingen vits å vurdere de, da begge er godt innenfor ditt budsjett.

 

Etter god erfaring med SH proppene ville jeg valgt CX-500 med tanke på at de skal ha den gode og morsomme "sounden" som CX-300 har pluss bedre byggekvalitet og presisjon i lydbildet. Disse ligger på ca 50 USD (inkl frakt)

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Takker.

 

Nå har jeg faktisk fått svar fra Jaben etter flere måneder venting. De sa de skulle sende nye, men jeg kan jo aldri vite.

 

Jeg er ikke helt sikker på hva budsjettet blir, siden det er en julepresang kan jo flere spleise hvis det blir for dyrt. Derfor fikk jeg veldig lyst på CX-95, som er litt dyrere.

 

Sånn jeg ser det nå, står det mellom

-Denon AHC551K

-CX-95

-CX-500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...