Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde ho få en sjangse?


Gjest Guesterguy

Anbefalte innlegg

Gjest Guesterguy

Etter at jeg fant ut av at ho jeg holdt på seriøst med, rota endel med en annen fyr samme kveld som jeg kjørte hun hjem, vedtok jeg å fortelle henne at jeg ikke skulle ha noe mer med henne å gjøre.

Det tok ho forferdelig dårlig, ho gråt og gråt og tryglet om en ny sjangse om å forklare seg osv osv, men jeg sa blankt 'nei' siden div ting virket ganske klare. Nå har det gått 3-4 dager. Og nå savner jeg ho og er usikker på om jeg vil høre hva ho har å si? Jeg har ingen interesse av å danne noe mer seriøst slik som hun har holdt på, men jeg liker ho og det er en følelse jeg helst vil komme meg unna.

Jeg håper at ho fortsatt bryr seg, selv om jeg ikke kommer til å ta nytte av det på noen måte videre.

 

Hvordan er den enkleste måten å legge slikt bak seg? bare kutte all kontakt så godt man kan? eller å faktisk møte vedkommede og å snakke om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor håper du at hun fortsatt bryr seg, når det er tydelig at du ikke har noe som helst ønske om videre kontakt? Hvilket i så måte er forståelig da hun har oppført seg på en totalt uakseptabel måte.

 

Det er sterkt, og respektfullt at du vedtok å ikke ha mer kontakt med henne. Måten du handlet på er den absolutt BESTE måten og prosessere problemet på, for uansett hva hun vil si er det uten tvil noe som kan justifisere det som skjedde.

 

Når det er sagt, så vil jeg komme med et forslag som kan høres innmari "cheezy" ut, men det skal sies at det er en grunn til at forslaget er såpass hyppig brukt og dypt respektert.

Den eneste måten å legge slikt bak seg er å ha noe annet å se fram til. Det høres logisk nok ut, men kan være vanskelig om man ikke er innstillt på å gjøre de tiltaken som skal til for å få saken til å forsvinne. Ut av syne, ut av sinn.

 

Når jeg sier at du skal ha noe å se fram til, mener jeg selvfølgelig kun en ting: Finn noen andre. Som sagt, Cheezy, men best! Jeg, og alle andre vet at ting som virker vanskelige blir fort blåst bort når frisk vind kommer.

 

Videre vil jeg påpeke at om du faktisk møter vedkommende for å snakke om det, vil det kun bøte på hennes dårlige samvittighet. Er du ikke enig?

 

Jeg vet du vil følge mine råd, og du kan allerede kjenne optimismen som vil by deg den neste tiden.

 

Jeg ser nå at svaret ble lengere enn først antatt, men jeg forsøker å svare på den måten som jeg vet er mest hensiktsmessig for deg. Spør gjerne om det er mer du lurer på, eller si fra om det er progresjon.

 

Vennlig hilsen

Senitel

Endret av Senitel
Lenke til kommentar

Går ut fra at du er ung siden du har skiftet mening og blitt usikker på hva du skal gjøre. Mitt råd (fra meg som har levd en stund) er å la tiden jobbe for deg. Kanskje brukte hun sidespranget bevisst for å gjøre deg sjalu. Unge litt usikre personer gjør gjerne slikt uten å tenke over hvor mye det sårer den de faktisk bryr seg om. La tiden gå litt og se hva som skjer. Skjer det ingen ting så kan du legge opplevelsen bak deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_qq_*
Etter at jeg fant ut av at ho jeg holdt på seriøst med, rota endel med en annen fyr samme kveld som jeg kjørte hun hjem, vedtok jeg å fortelle henne at jeg ikke skulle ha noe mer med henne å gjøre.

Det tok ho forferdelig dårlig, ho gråt og gråt og tryglet om en ny sjangse om å forklare seg osv osv, men jeg sa blankt 'nei' siden div ting virket ganske klare. Nå har det gått 3-4 dager. Og nå savner jeg ho og er usikker på om jeg vil høre hva ho har å si? Jeg har ingen interesse av å danne noe mer seriøst slik som hun har holdt på, men jeg liker ho og det er en følelse jeg helst vil komme meg unna.

Jeg håper at ho fortsatt bryr seg, selv om jeg ikke kommer til å ta nytte av det på noen måte videre.

 

Hvordan er den enkleste måten å legge slikt bak seg? bare kutte all kontakt så godt man kan? eller å faktisk møte vedkommede og å snakke om det?

 

 

Det beste er nok og bli kvitt følelsene du har for henne hvis hun rota med en fyr samme dag som hun hadde vært med deg. Sannsynligheten er stor for at det skjer igjen ved en senere annledning i forholdet. sorry to break it for you, men det er vanskelig og endre grunnverdiene hos folk

Lenke til kommentar

Hør på Senitel. Småkvalmt at hun roter med en annen fyr når du er så snill å henter hun fra fest. Hun grein fordi hun ble tatt. Kutt hun helt ut, ikke snakk med hun, som Senitel sa, det bøter kun på hennes samvittighet, og det er strengt tatt ikke nødvendig. Hun må vite at det der er uakseptabelt. Slett nummeret, maser hun på deg si at du er ferdig med hun og blokk nummeret hennes (du kan faktisk gjøre det, hvertfall hvis du bruker telenor sitt nett). Finn deg en annen, lykke til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guesterguy
Hvorfor håper du at hun fortsatt bryr seg, når det er tydelig at du ikke har noe som helst ønske om videre kontakt? Hvilket i så måte er forståelig da hun har oppført seg på en totalt uakseptabel måte.

 

Det er sterkt, og respektfullt at du vedtok å ikke ha mer kontakt med henne. Måten du handlet på er den absolutt BESTE måten og prosessere problemet på, for uansett hva hun vil si er det uten tvil noe som kan justifisere det som skjedde.

 

Når det er sagt, så vil jeg komme med et forslag som kan høres innmari "cheezy" ut, men det skal sies at det er en grunn til at forslaget er såpass hyppig brukt og dypt respektert.

Den eneste måten å legge slikt bak seg er å ha noe annet å se fram til. Det høres logisk nok ut, men kan være vanskelig om man ikke er innstillt på å gjøre de tiltaken som skal til for å få saken til å forsvinne. Ut av syne, ut av sinn.

 

Når jeg sier at du skal ha noe å se fram til, mener jeg selvfølgelig kun en ting: Finn noen andre. Som sagt, Cheezy, men best! Jeg, og alle andre vet at ting som virker vanskelige blir fort blåst bort når frisk vind kommer.

 

Videre vil jeg påpeke at om du faktisk møter vedkommende for å snakke om det, vil det kun bøte på hennes dårlige samvittighet. Er du ikke enig?

 

Jeg vet du vil følge mine råd, og du kan allerede kjenne optimismen som vil by deg den neste tiden.

 

Jeg ser nå at svaret ble lengere enn først antatt, men jeg forsøker å svare på den måten som jeg vet er mest hensiktsmessig for deg. Spør gjerne om det er mer du lurer på, eller si fra om det er progresjon.

 

Vennlig hilsen

Senitel

 

Jeg takker for veldig god respons, og spesielt takk til deg Senitel som lot meg føle meg så mye bedre over avgjørelsen jeg gjorde ved å kutte alt som har med hun å gjøre. Jeg har følt at jeg har vært hard som har nektet hver gang en av veninnene også har bedt meg om å "høre hva hun har på hjerte" eller "å se hvor mye hun angrer".

 

Grunnen til at jeg har håpt litt at hun fortsatt bryr seg er vel enkelt og greit at jeg fortsatt savner henne, og at det er uansett en god følelse å vite at den personen fortsatt bryr seg. Selv om jeg ikke kommer til å gjøre noe mer ut av det.

 

Jeg er veldig enig i at om hvis jeg skulle møtt vedkommende, ville det bare vært sutring og unnskyldninger all the way.

 

Ute av syn, ut av sinn er et hardt forslag i seg selv det og, spesielt når vi bor i samme bygd, og er garantert til å ende opp på de samme festene, har mange felles venner osv osv. Å finne noen andre burde gå greit, men da må jeg bruke mer tid på det andre plasser. I et så lite samfunn som vi lever i her, er det veldig vanskelig for begge parter å "glemme" det ved å finne noen andre, samtidig som man beveger seg videre.

Dette burde gå med tiden, men akkurat nå er det drit vanskelig :D

 

Ønsk meg lykke til folkens ^^ Jeg som trodde tidligere jeg hadde fått bygdas bitch, som jeg kunne surfe på leeengeee med tillit og gjensidig respekt. haha

Lenke til kommentar

Lykke til! Vi går alle gjennom det. Selv om du kanskje tenker "hmm, kanskje jeg skal gi henne enda en sjangse" så bare tenk på det vi sier her: Det er feil! :p Grunnen til at hun driver på som hun gjør er at hun sannsynligvis alltid får en til sjanse. Hun regnet helt sikkert med det nå også. Ikke la henne få rett. Og når Norge har så ufattelig mange fine jenter er det ikke noen grunn til å bli værende med en som ikke tar deg seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...