Gå til innhold

Største skjermkortet jeg kan kjøre på p5n e sli ?


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har et asus P5N-E SLI hovedkort. hvordan skjermkort er det største og råeste jeg kan sette i på det hovedkortet ?

 

Du kan vel kjøre ca alle pci-Express skjermkort.. så valget går dit kronene stopper. det som er litt synd med det HK'et er at i SLI får du kun 8x og i single mode får du 16x.. Så enten ville jeg lagt i litt skikkelig med kroner på kun et skjermkort med GPUx2. eller så ville jeg bytta HK før jeg kjørte sli.

Lenke til kommentar
kjører ikke sli. har kunn 1 kort. nvidia geforce 7900 gs.

 

jeg må ikke kjøre 2. kan kjøre 1. så hvilket skal jeg ta da ? som er det beste og råeste til mitt hovedkort ?

 

Du kan egentlig velge etter lommeboka :D.. kommer helt ann på hvor mye penger du har lyst å legge i et skjermkort.. stortsett jo dyrere .. jo bedre.

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=361815<-- Denne er dyr siden den har en vannkjølingsblokk som følger med. Om du tar to HD4870X2 i SLI har du en vinner.

 

HD4870X2 i sli går heller dårlig.. da SLI er for Nvidia og crossfire er for ATI skjermkort.. Han har et SLI HK. så no vinner hadde det ikke blitt om du ikke bytta HK..

 

men ett av disse ville vel vært rått nok :D

Endret av Smoker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...