Gå til innhold

Klarer ikke bestemme meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello, jeg har bestemt meg for og kjøpe en ny data. Jeg tenkte først på iMac da. men etter ikke så alt for lenge fant jeg en fin data for ca samme sum på Komplett.no.

Da kommer det jo den avgjørelsen. Mine venner har iMac hele gjengen og skryter mye av den og er stor fornøyde.

Men, ingen som kunne skillet disse fra hvilken jeg burde kjøpe.

iMac; http://store.apple.com/no/configure/MB323H/A?mco=NzU0NTMw

PC: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10302

Jeg tittet litt på disse to dataene. Og oppløsningen og skjerm størrelsen er ca det samme, men det som er, er att den ene har 2gb ram, men også vista. Mens den andre har 1 gb ram og har OSX jeg vet ikke helt hva som vil være best i mitt tilfelle, men på iMacen kommer jeg nok også til og kjøre Windows XP, kankje 1gb ram blir for lite med tanke på att jeg skal spille spillet WoW på denne datamaskinen. Vell takk for svar.

-Adrian / Bleh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det at den PC-en du linket til er særlig god til gaming, men du har et poeng med at de fleste spill ikke støtter OSX. Men er forslag er å søke på de spillene du gjerne har og kompatibilitet med Mac, siden noen av dem fungerer faktisk.

Når det kommer til maskinvare er det stor forskjell mellom OSX og Vista. 1GB RAM holder i massevis til å få god flyt foran skjermen. Det ville den ikke gjort med Vista. Men siden du skal ha XP, er ikke dette noe problem. Faktisk kjører XP ganske bra på kun 512 MB etter min erfaring. :)

Min mening mot Mac er rett og slett at hvis du har råd, så kjøp. Du betaler en egen slags avgift bare fordi det skal være Mac, en dyr merkeprodusent, men OSX er såpass langt foran Vista at du trolig ikke vil angre.

Skrevet (endret)

Har allerede Lisens på CrossOver. Som gjør det mulig og kjøre .exe filer og windows spill ;) vell mac OSX bruker avskillig mye mindre ram på og kjøre ;) og en mac kan jo ta COD5 laggefritt. da burde den ta de fleste spill som er laget i 2007 ;)

Og den dataen jeg linket var den beste jeg fant i den pris-klassen. men erd et bare meg eller følger IKKE skjermkort med på komplett.no sine Datamaskiner?

Takk for svar ;) og ganske så enig. Sjekket litt rundt på internett og iMac har soleklart flest "best i test" tittler når det gjelder media og mp3 maskin ;)

EDIT: Jaeh sitter her på 512 mb selv nå med XP fin fin flyt ;)

Endret av Bleh^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...