Paulex Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Lurer på om jeg har pådratt meg dette fenomenet på en litt spesiell måte. Sittet i rundt en uke hver kveld å snakket i telefonen ved dataen, da har jeg liksom støttet venstre albue ned i bordet og hatt telefonen i den og brukt musa med høyere hånd. Nå merker jeg at senene i albuen er blitt sinnsykt belastet, og jeg har mistet ENORMT mye greps styrke i venstre hånd. Er ingen smerter overhodet, jeg bar er generelt SVAK i den. Klarer ikke åpne ett syltetøyglass med den som jeg klarte lett før f.eks. Har vært sånn 3 dager nå og begynner å lure på hvor lenge det varer :/
Ekko Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Gjør det vondt? Hvile armen, ikke bruk den til statiske ting. Hvis det ikke går over, gå til lege. For å si som Øystein Sunde: Jeg har tennissko for tennishaller, jeg har tennisalbu og tennisballer,Og så jeg som aldri har satt mine ben i en rekkert.
Paulex Skrevet 21. november 2008 Forfatter Skrevet 21. november 2008 Er ingen smerter overhodet, jeg bar er generelt SVAK i den. Hviler armen så mye jeg kan, men ja... Det blir ikke bedre virker det som.
Demantios Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Skaff deg handsfree ihvertfall, mitt tips^^ Så lar jeg heller noen med peiling svare på helsespørsmål =)
MBK Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg aner ikke noe om det er det du har, men jeg har hatt golfabue uten å engang vite hvordan man spiller golf, så det er nok mulig...
Jethrotulling Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Faktisk er det svært uvanlig at tennisspillere pådrar seg tennisalbue i dag, da tennissporten har endret seg mye siden man skiftet fra treracketer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå