HLSolbjorg Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) Vet ikke hvordan tre mapper kan ha samme navn. Den siste uten bilde på (Bilder), har jeg laget selv for en stund siden... For å få litt mer kontroll, jaja :S Har nå 2 bilder mapper, som ser prikk like ut, samme innhold etc. Hvis jeg sletter den ene, bli begge borte. Der for har jeg laget "Bildre" for å ha bildene et sted :S FireFox og uTorrent lagrer begge filene i c:/users/hlsolbjorg/nedlastinger, men hvorfor i h*lvete kommer nedlastingene inn i bilder mappen?!?!? -HLSolbjorg Bilde: Endret 20. november 2008 av HLSolbjorg
Trainman Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Har du endret filbanen til den ordinære "Mine bilder" mappen til samme filbane som bildemappen du har opprettet? Kan isåfall bli kluss da.
HLSolbjorg Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg endret den på startemenyen etter en guide, fulgte guiden til punkt og prikke Hadde ikkeno i mappene, så trykket "flytt filene til ny plassering" elelr hva det nå sto :S BTW, når ejg sletter mappene, er de tilbake etter restart ._. Har også gjort tilbake til standard. Endret 22. november 2008 av HLSolbjorg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå