Gå til innhold

Patch til Far Cry 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med patch 1.1 til Far Cry 2. Når jeg prøver å kjøre den etter nedlasting får jeg bare opp at jeg har versjon 1.00 og ikke kan kjøre patch 1.1 på denne?? Hva i huleste er dette? Noen som vet? Spiller fungerer i 5 - 15 minutter så bryter det og skrivebordet kommer frem... Har maskin som skal klare spillet til de grader!

Mvh

Thomas

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har problemer med patch 1.1 til Far Cry 2. Når jeg prøver å kjøre den etter nedlasting får jeg bare opp at jeg har versjon 1.00 og ikke kan kjøre patch 1.1 på denne?? Hva i huleste er dette? Noen som vet? Spiller fungerer i 5 - 15 minutter så bryter det og skrivebordet kommer frem... Har maskin som skal klare spillet til de grader!

Mvh

Thomas

Har nettopp spilt Crysis og Crysis Warhead uten problemer. Far Cry er vel ikke særlig mer avansert på grafikk i forhold til disse? Syns forresten at Far Cry 2 minner mer om et strategispill enn et 1 person shooter spill. Skuffa over det ja, men bra det ikke har dukka opp monstre og den slags tull ennå...

Skrevet

Mvh

Thomas

sikker på at du laster ned til PC? skriverbordsproblemet kommer uansett grafikk. har du ati kort, sjekk siste driver 8.11 ellers er det nvidia sin 180.48

Mvh

Thomas

Har nettopp spilt Crysis og Crysis Warhead uten problemer. Far Cry er vel ikke særlig mer avansert på grafikk i forhold til disse? Syns forresten at Far Cry 2 minner mer om et strategispill enn et 1 person shooter spill. Skuffa over det ja, men bra det ikke har dukka opp monstre og den slags tull ennå...

Skal være "lettere" grafikk motor i far cry 2. men det er driverene som ikke er helt klare ennå. kanskje også spillet selv.

Skrevet

Mvh

Thomas

sikker på at du laster ned til PC? skriverbordsproblemet kommer uansett grafikk. har du ati kort, sjekk siste driver 8.11 ellers er det nvidia sin 180.48

Mvh

Thomas

Skal være "lettere" grafikk motor i far cry 2. men det er driverene som ikke er helt klare ennå. kanskje også spillet selv.

Tror spillet er for nytt ennå til at alt fungerer som det skal. Har ATI Radeon 3850 som er oppdatert med siste driver.

Skrevet

Har 4 stk 1024MB rambrikker i dataen. Tok ut 2 av dem da jeg hadde problemer med Crysis. Da gikk det plutselig knirkefritt. Kanskje jeg skal prøve dette på Far Cry 2 også? Syns det er snodig men....

Skrevet
Veldig snodig, indeed... Men prøv...

Men hva mente du med strategispill? Det er et first person shooter...

Det er vel det at det "fungerer" mer som et strategispill. man kan gjøre så mange forskjellige valg, er liksom ikke rett fram. ligner med på call of duty nå...

Skrevet
Tror spillet er for nytt ennå til at alt fungerer som det skal. Har ATI Radeon 3850 som er oppdatert med siste driver.

Dette tror jeg også.

Skrevet

Det er vel det at det "fungerer" mer som et strategispill. man kan gjøre så mange forskjellige valg, er liksom ikke rett fram. ligner med på call of duty nå...

Enig!

Det ser ut til å fungere etter at jeg tok ut 2 rambrikker. Spilte i 40-45 minutter igår uten at det "klikka". Meget snodige greier...

Skrevet

Far Cry 2 er råttent. Det har ingenting med Far Cry å gjøre. Bare navnet er det samme, for å stjele noen kroner ut av lommene på noen spillere. Og ingen patch kan redde denne kalkunen. Landskapsgrafikken er ganske god, men objektteksturer osv. er usannsynelig dårlige...

Skrevet

Må si meg enig i det ja! Crysis er MYE bedre (ihvertfall frem til "Star wars" scenene på de siste brettene). Skulle også ønske Crysis Warhead var større. Det var VIRKELIG bra de 6-7 missionene som ble laget. PS! Har hørt at Call of duty 5 er talentløst i forhold til 4`ern. Stemmer dette? Noen som har prøvd det?

Skrevet (endret)
Far Cry 2 er råttent. Det har ingenting med Far Cry å gjøre.

Og takk for det, siden Crytek presterte å tryne rett i mutant/alien-fellen igjen.

Far Cry 2 har aldri blitt markedsført som en direkte oppfølger til Far Cry, det er en ny IP med et nytt utviklerteam (og et mye bedre spill).

Endret av Zealuu
Skrevet

Hva mener du med call of duty? Det er rett frem spill... Gå der, gjør ditt, gå dit, gjør datt... Ikke noe valg... Men strategispill forbinder jeg mer med age of empires og den stilen syntes jeg...

Mener du at du kan velge å kjøre Rambo style, snike deg inn, eller å sprenge alt til h******te?

Du kan bruke strategier på en måte...

Men den call of duty sammenligningen forsto jeg ikke...

Og til et spørsmål om call of duty 5 var noe bra:

Det nye Call of Duty var ikke noe syntes jeg... Ingenting i forhold til 4eren... Personlig mening da...

men til on topic, kjører du i dx10?

mange som får problemer med det, og det kan løse seg ved å bruke dx9.... Prøv iallfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...