snikskytter Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 hei, jeg har skaffa meg, the world is not enough på pc, og bruker project 64 og spiller da med en n64 rom. men vet noen hvordan man hopper:P
Mr.Anki Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det står nok under innstilinger tenker jeg
snikskytter Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Det står nok under innstilinger tenker jeg det står som nitendo instillinger:P c knapp og b knapp
snikskytter Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Det står nok under innstilinger tenker jeg det står som nitendo instillinger:P c knapp og b knapp c knappen skal være hoppe knappen, men finner den ikke på tastaturet:S
Bjonski Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 c knappen skal være hoppe knappen, men finner den ikke på tastaturet:S Finner du ikke C?
snikskytter Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 c knappen skal være hoppe knappen, men finner den ikke på tastaturet:S Finner du ikke C? Det er ikke c knappen på tastaturet, for det er b knappen på n64 konsollen:P men hva tilsvarer c knappen på n64 konsollen på tastaturet.
S-r-ex Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det står under innstillingene, eller "options", C-knappen skal finnes der, og du skal kunne velge hvilken knapp på tastaturet det tilsvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå