zicoz Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg vet at dette kanskje er i gråsonen for dette forumet, men etter å ha installert Steam for å kjøpe Left 4 Dead, så ser jeg at jeg har en HL2 kopi til overs, og det er sikkert andre som er i samme situasjon. Så jeg tenkte at det kanskje hadde vert en ide å lage en tråd hvor vi kan gi og bytte bort spill på steam? Dette er litt "utrygt", men kan tenke meg at den sikreste måten å gjennomføre ett bytte er å ikke sende noen gave før man har mottatt både steam-id og e-post. Og om noen ikke fullfører sin del av handelen så får man dette oppført på svarteliste i denne tråden. Men før vi eventuellt setter igang så lurer jeg på om mod kunne enten godkjenne, eller stenge denne tråden.
genetex Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Må da være lov å bytte bort gratis spill man har til overs her vell? Har selv half life 2 deathmatch til overs!
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Bytting er i likhet med kjøp og salg, ikke tillatt, så tråden stenges. #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte[/b ]skal postes i Bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.
Anbefalte innlegg