Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nye bærbar finner ikke skjermkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt PC fra Zepto, så går det ikke ann å installere skjermkortdriver fra drivercd'en. Kjørte sånn test fra nVidia sine hjemmesider, hvor det stod at jeg hadde "Standard VGA skjermkort" elns. Lette rundt på PCen og fant ikke tegn til skjermkortet mitt.

Skulle ha 9650m GT. Noe irriterende ettersom jeg har ventet over 1 mnd'e på at det skjermkortet skal komme liksom slik at pcen skulle sendes.

Så har jeg skjermkort, og er det instillinger, eller er ikke skjermkortet i PCen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkuratt det samme kommer hos meg etter jeg formaterte pcen ..

nå står det jeg har standar VGA kort men jeg vet jeg har nVIDIA 9500M GS 512MB..

jeg hadde 4.6 i windows experience før nå har jeg 1.0 ...

Hjelp !!

Skrevet

Du formaterte også ? Nyoppstartet PC, så fikk jeg feilmelding. Formaterte og kom inn i windows. Det er ingen spor av skjermkortet. Ingen som har noen idéer ? :o

Skrevet
Du formaterte også ? Nyoppstartet PC, så fikk jeg feilmelding. Formaterte og kom inn i windows. Det er ingen spor av skjermkortet. Ingen som har noen idéer ? :o

jeg fikk ikke noe feilmelding jeg bare merket pcen var tregere så fant jeg ut at hadde standard VGA kort ...

dette plager livet av meg

Skrevet

Når jeg kjører standarddriveren som jeg fikk med datamaskinen så kommer denne feilmeldingen:

"Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompitible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes."

Skrevet

prøvd og oppdatere driveren ?

holder på med det nå og det tok ganske lang tid

FANT DET UT :D

du må gå på device manager og trykke på VGA standard også update

Skrevet (endret)

Funker ikke hos meg. Fortsatt samme problemet. Vær så snill. Ingneting av instillinger i windows jeg må fixe, andre ting jeg kan prøve ?

I enhetsbehandling er det btw. kun VGA-skjermkortet som vises i skjermadaptereundermenyen.

Edit: oppdatere VGA-skjermkort i enhetsbehandlingen funket IKKE. :(

Endret av mESA
Skrevet
Funker ikke hos meg. Fortsatt samme problemet. Vær så snill. Ingneting av instillinger i windows jeg må fixe, andre ting jeg kan prøve ?

I enhetsbehandling er det btw. kun VGA-skjermkortet som vises i skjermadaptereundermenyen.

Edit: oppdatere VGA-skjermkort i enhetsbehandlingen funket IKKE. :(

Du lastet ned driveren fra hjemmesiden til produsenten?

På madamens acer pc så er det et nvidia skjermkort og da jeg lastet ned de vanlige driverne fra nvidia.scom så fungerte det ikke og fikk samme feilmelding som beskrevet over.

Men med driverne fra acer så fungerte det med en gang.

Skrevet

funket det ikke ? :O

funket første forsøk her ....

Trykte på device manager også valgte jeg Vga standar også trykte jeg oppi hjørnet search for updates

Skrevet

Jeg fant ut av det. Feil driver. Cden som følgte med var ubrukelig. Og med mobilt brebånd så tar det sin tid å finne den rette. Takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...