Gå til innhold

Fallout 4 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://news.softpedia.com/news/Peter-Hines...t-4-91570.shtml

Fallout 4 er ett faktum!

Noe annet vi vet for sikkert er at bethesda vil være utviklerne, siden de har kjøpt opp hele fallout franchisen. Quoter Peter Hines:

"The whole reason we went out and acquired the license and that we now own Fallout is that we clearly intended to make more than one." He also added: "This is not something we're going to do once and then go away and never do it again. When that will be or how long that will be god only knows, but we acquired it specifically because we wanted to own it and develop it and work on it like we do with The Elder Scrolls."

Vi får se hva som kommer først, TES V eller Fallout IV.

Nå er det bare å glede seg.

(Videre info blir postet når videre info eksisterer.)

Endret av Alompi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg spillt Fallout 3 enda, men jeg vil gjerne ha et nytt Elder Scrolls-spill i første omgang. Likte veldig godt Oblivion, selv om det hadde sine minuser. Lager de et nytt Elder Scrolls uten levelscaling og med grotter, dungeons, mines og slott som ikke ser helt lik ut, pluss bedre grafikk og mer belønning for utforsking så er det det jeg vil ha mest av alle spill nesten.

Skrevet (endret)

tja.... likte fallout 3 bedre i grunn....

Har ikke prøvd 2ern, men har hørt at ting du gjør ondt, vil du bli kjent som... Ikke bare å gi vann til en boms, og så er du kjempesnill, selv om du har drept en mann mens kona så på, og så tatt alt du fant i huset... Hvis de får det mer som 2ern her, så er det fallout 4 all the way...

EDIT: Begynner å bli litt i tvil... Kom just på hvor bra Oblivion var...

Det at hvis du drepte en fyr, så kom det en mystisk skumell mann ved senga, for å joine en morderguild, og etter første gang i fengsel, ble du invitert til guilden for tyver... Var veldig gøy det også, må jeg si... Det fallout mangler, er flere factions, og en mulighet til å joine tyver, eller mordere eller noe av den slags...

Uansett, vil jeg nok prøve begge spillene...

Endret av Lolli
Skrevet

Tenker på Fallout 2. Husker ikke om det var sånn på det først. Mafia, Graverobber og Slaver f.eks. Usikker på om det var perks da. Gikk vel mere på karma når jeg tenker etter. My bad, men uansett en artig ting me Fallout 2.

Skrevet (endret)
Tenker på Fallout 2. Husker ikke om det var sånn på det først. Mafia, Graverobber og Slaver f.eks. Usikker på om det var perks da. Gikk vel mere på karma når jeg tenker etter. My bad, men uansett en artig ting me Fallout 2.

Det var det jeg mente med posten min... Takk skal du ha ;)

Hvis man robber graver, blir man kjent som graverobber, og da er du det!

Ikke nok å gi vann til bomser, og reparere rør, er du slem, så er du slem...

EDIT: la inn quote, for ordens skyld ;)

Endret av Lolli
Skrevet

de har nok holdt på med tes5 ei stund nå, så blir vel den som kommer først.

liker tes og fallout like mye jeg, men håper det nye tes blir litt mer som morrowind.

i oblivion ble alt for likt et spill, men uansett (ble aldri sugd inn i spillet).

jeg synes de klarte fallout ganske bra. har lite å stille opp mot fallout 2, men jeg synes det er en verdig oppfølger med tanke på bytte av produsent, har stor tro på at firern tar fallout enda lengre.

Skrevet

Det var det jeg mente med posten min... Takk skal du ha ;)

Hvis man robber graver, blir man kjent som graverobber, og da er du det!

Ikke nok å gi vann til bomser, og reparere rør, er du slem, så er du slem...

EDIT: la inn quote, for ordens skyld ;)

Bare hyggelig. hehe, skønte nesten at det var det du mente :)

Enig dær. Får litt følelse av karma-automater av de bomsene man kan gi vann til. Hadde f.eks ikke bra nok karma til å få med en karakter som party member, men vips 10 flasker vann så var det ikke så nøye om jeg hadde drept og herjet rundt omkring.

Skrevet

Blir det mmorpg av Fallout så blir jeg seriøst å grine. Har enda ikke klart å svelge at det ikke blir noe av Kotor 3. Hadde sikkert funket fint med et mmorpg Fallout, men personlig foretrekker jeg at de fokuserer på rpg. Synes historie fortellingen har en tendens til å forsvinne i mmorpg`s.

Skrevet

Dessuten, hvis du dreper noen i mmorpg, vil de nok respawne... Det er det som er noe bra med fallout 3 og oblivion, har du drept dem, er de døde, og sånn er det bare.....

Skrevet (endret)

Er det noe Bethesda kan, så er det singleplayer spill. Multiplayer har de jo ikke vært borti i det hele tatt, ikke en gang alternativ multiplayer (rett mego m jeg tar feil). Det har vært snakk om et TES MMO , men er litt skeptisk her. Er en singleplayer person, jeg elsker online-spill også, men de aller beste opplevelsene mine har vært singleplayer eller co-op med noen ved siden av meg. Synes Bethesda i det minste kan prøve seg med et online-spill av en annen franchise før de ødelegger TES eller Fallout. MMO's av de to sistnevnte kan såklart bli bra, men synes de burde prøve seg fram først.

Endret av ShampooMacTavish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...