hacek Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hei, Jeg har sett litt rundt etter en god mus som jeg kan bruke til å spille. Jeg spiller en del Worl of Warcraft, og ble interissert i en mus med mange knapper man kan binde i spillet. Jeg har sett på den offesielle "wow musen" til steelseries, men den har en utrolig stiv pris!! Er det noen som kan anbefale en tilsvarende mus, men mange bindbare knapper, god for hånden og gjærne trådløs (så lenge det ikke skaper for mye latency mot PC'en) ~Kristian
Flyndresnik Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 (endret) Gode gamle Logitech MX518 kan du binde fem av knappene på... Endret 19. november 2008 av Pearwood
hacek Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Ser egentlig mer etter noe i retningen av "WoW musen", altså en del flere knapper å binde. Om det ikke er tilsvarende alternativer, altså nermere 10 knapper i det minste, tror jeg jeg vil gå rof "wow musen"
hacek Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Noen som hvet om et nettsted du kan bestille "wow musen" fra i norge forresten? Har til nå bare funnet utenlandske steder, det tar jo da en del lengere tid å få levert.
nerikk Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Ser egentlig mer etter noe i retningen av "WoW musen", altså en del flere knapper å binde. Om det ikke er tilsvarende alternativer, altså nermere 10 knapper i det minste, tror jeg jeg vil gå rof "wow musen" Du kan Binde 9 knapper på G5 og den koster bare 360 kr her i Norge Anbefaler den på det sterkeste Du må gå for 2007 versjonen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå