Gå til innhold

Guitar Hero: WT release


kiMMey

Anbefalte innlegg

Har forhåndsbestilt GHWT full band pack fra Platekompaniet og fikk beskjed om at jeg skulle hente det 26. nov, selv om jeg var inne noen dager i forveien og fikk beskjed om at det var release den 21. Inntil i dag har jeg også sett at nettsider med forhåndsbestilling har hatt release på fullband pakke den 21., men nå står det fra 26. til 28. nov. Er det noen som faktisk vet når det kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forhåndsbestilt GHWT full band pack fra Platekompaniet og fikk beskjed om at jeg skulle hente det 26. nov, selv om jeg var inne noen dager i forveien og fikk beskjed om at det var release den 21. Inntil i dag har jeg også sett at nettsider med forhåndsbestilling har hatt release på fullband pakke den 21., men nå står det fra 26. til 28. nov. Er det noen som faktisk vet når det kommer?

 

Skal komme 21 november, står det på gamestop ihvertfall, jeg klikker hvcis jeg ikke får det da

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt GHWT full band pack fra Platekompaniet og fikk beskjed om at jeg skulle hente det 26. nov, selv om jeg var inne noen dager i forveien og fikk beskjed om at det var release den 21. Inntil i dag har jeg også sett at nettsider med forhåndsbestilling har hatt release på fullband pakke den 21., men nå står det fra 26. til 28. nov. Er det noen som faktisk vet når det kommer?

 

Skal komme 21 november, står det på gamestop ihvertfall, jeg klikker hvcis jeg ikke får det da

 

Skal kjøpe rock band 2 idag også da så får jo kost meg litt med det før GH WT da ;D

Lenke til kommentar

Var innom Platekompaniet i går, men hu dama bak disken var omtrent like hjelpsom som å snakke med en vegg. Stikker innom i dag og hører, hvis andre butikker får det før jeg får min så blir jeg en smule arg, forhåndsbestilling betyr stort sett at man får det når det lanseres.

Endret av kiMMey
Lenke til kommentar
Var innom Platekompaniet i går, men hu dama bak disken var omtrent like hjelpsom som å snakke med en vegg. Stikke rinnom i dag og hører, hvis andre butikker får det før jeg får min så blir jeg en smule arg, forhåndsbestilling betyr stort sett at man får det når det lanseres.

 

Jeg har forhåndsbestilt på Platekompaniet selv (i butikk). Ser at Elkjøp har fått inn spillet... Om jeg ikke får det på Platekompaniet idag, så kjøper jeg på Elkjøp, og selger den andre.

Lenke til kommentar
MÅ jeg kjøpe full pack, med tromme, gitar osv?

Jeg har GH3 + Gitar, men den gitaren funker vell ikke på WT?

 

- Takk for svar :)

Trenger helst svar fort. Skal straks ned på spaceworld :)

 

Den skal funke fett, men man får ikke touchpad-funksjonen som den nye GH:WT gitaren har.

 

EDIT: Det finnes også en pakke med kun gitar til GH:WT, hvis du ønsker bare gitar.

Endret av kiMMey
Lenke til kommentar

Da har jeg vært på Platekompaniet i dag, og de har fått inn Super Bundle (fullband) i dag, så da blir det hentings på meg senere i dag! Det eneste som mangler er ekstragitaren som jeg fikk med på forhåndsbestilling (gjelder kun 360, de hadde fått inn til Wii og PS3), men den får jeg om noen dager.

 

Yay!

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på Platekompaniet i dag, og de har fått inn Super Bundle (fullband) i dag, så da blir det hentings på meg senere i dag! Det eneste som mangler er ekstragitaren som jeg fikk med på forhåndsbestilling (gjelder kun 360, de hadde fått inn til Wii og PS3), men den får jeg om noen dager.

 

Yay!

 

Konge! Regner med dette også gjelder butikken på Bergen Storsenter da.

Lenke til kommentar

Kjøpte pakken med spill og gitar i dag til Wii. Hadde egentlig ikke tenkt på gitaren da jeg har gitar fra GH3, men de hadde ikke kun spillet. Jaja... :p Elsker utseendetpå denne gitaren. Den er verdt prisen alene... :D

 

Har ikke prøvd spillet ennå (tar det i kveld), men slide-biten på gitaren er bare de samme fem knappene uten selve knappene. Dvs du har den grønne, røde osv knappen, men kan la fingrene gli over dem som på en ekte gitar og endre lyden litt der. Klarer du deg uten akkurat det kan du fint spille med en vanlig gitar. Denne gitaren kan også brukes i GH3, men uten den slide-funksjonen, naturligvis.

 

Men noen som vet om man kan laste ned sanger på Wii uten å ha SD-kort? Mener man kan kopiere sangene mellom harddisk og SD-kort uansett, men i følge pakken må man ha et kort for å laste ned sanger?

Lenke til kommentar

Jeg fikk det i går! Bortsett fra han tullingen på Platekompaniet som kom med en kommentar i retningen "uhm.. det er liksom ikke... 26. i dag da?" så gikk det jo greit. GHWT er konge, meg og romkameraten har stort sett spilt i ett kjør (gitar og trommer) siden vi fikk det. Trommesettet overgår Rock Band sitt og jeg har foreløpig ikke (bank i bordet) hatt noe problemer med det.

Endret av kiMMey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...