Gå til innhold

Synkronisere kalender mellom mobiler


tli

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så veldig oppdatert på hvordan synkronisering virker, så det er noen ting jeg lurer på.

 

Det hadde vært veldig praktisk å kunne synkronisere kalenderene på mobilene til kona og meg. Jeg vet at en kan synkronisere en mobil mot pc. Fungerer det samme mellom to mobiler ved hjelp av blåtann? Eller må vi synkronisere mot felles pc? Eller går det kanskje ikke i det hele tatt? Vil det eventuelt kreve at vi har samme merke eller er det andre ting en bør tenke på?

 

Kona har en Nokia 3110 classic og jeg satser på å bytte min fire år gamle til jul.

 

Har så lett for å bli dobbeltbookinger, så om vi kunne unngå dette med hjelp av kalenderne på mobilene hadde det vært veldig fint. Takknemlig for gode tips.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg endte opp med å kjøpe en Nokia 6210 Navigator for så å prøve å finne ut av dette. Satte enkelt opp synkronisering mot kalenderen i Vista via progravaren fra Nokia. Nå kan begge få oversikten på telefon og pc om vi sørger for å synkronisere.

 

I tillegg ser det ut til at det skal gå an å synkronisere direkte mellom mobilene også. Jeg har ikke fått det til siden den spør etter en kode som jeg sannsynligvis har endret uten å huske hva jeg endret den til :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...