Sidge Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Har hatt lite med konfigurering av stasjonære pcer, men har nå bestemt meg for å skaffe meg en gaming PC i tillegg så jeg slipper å slite med den laptopen jeg løper rundt med nå. Har sett litt rundt på forumet, erfaringer osv. men er fortsatt litt usikker, så ville hvert bra med noen kommentarer i tilfelle jeg har glemt noe eller like så godt kan kaste bort noe. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=87409 Takker på forhånd Endret 19. november 2008 av Sidge
meeg Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Du må fikse linken til handlevognen, og merke den som lesbar for alle. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=87409 Endret 18. november 2008 av meeg
Sidge Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 (endret) Har krysset av på lesbar for alle, så burde ikke være noe problem der, men poster en liste i tillegg. Asus P5Q Pro Cooler Master Centurion 534 Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Intel Core 2 Duo E8400 Mushkin XP2-8000 (4096 MB) OCZ StealthXStream 600 Watt Samsung SH-S203D Samsung Spinpoint F1 750 GB Sapphire Radeon HD 4850 Jeg er litt usikker, men tror det var en liste ett eller annet sted som lignet veldig? EDIT: Er det nødvendig med 600Watts PSU, og erfaringene på lydkortet, er det normale problemer? Endret 19. november 2008 av Sidge
meeg Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Ser bra ut det. Du har valgt gode komponenter, bortsett fra lydkortet. Du vil antagelig ikke merke forskjell fra det som er onboard. Driveren til lydkortet er det delte meninger om, jeg personlig kommer aldri til å kjøpe et produkt fra Creative igjen, ever... 600 watt PSU kommer godt med, spesielt hvis du har planer om å overklokke. Du kunne kanskje sett på en tilsvarende PSU fra Corsair?
Sidge Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Har du noen eksempler på lydkort rundt samme prisen som funker? Fant ut at Corsair TX 650W ser bedre ut uten at prisen er noe særlig høyere
Sidge Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Det så jeg ikke da jeg sjekket, glemte å sjekke all info på den der... Lyden er vel egentlig ikke det jeg er mest ute etter med en gang heller, så kan heller fikse senere hvis det integrerte ikke er godt nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå