crialdo Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Hei skal kjøpe en nett pc helst under 3000, men vet ikke vilken av dem jeg skal satse på. Er det noen som har noen råd for hvem pc som er smart å kjøpe ?? Takk for raske svar !! PS. Tar imot all kritik og råd Endret 18. november 2008 av crialdo
Agentspoon Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Ulempen med minibærbare er først og fremst tre ting: - Lav oppløsning på skjermen fører til at arbeid er lite effektivt - Tastatur er mindre enn på vanlige bærbare og krever tilvending - Dårlig ytelse begrenser bruksområdene som maskinen kan brukes til Jeg personlig fraråder alle å kjøpe en slik maskin, ettersom jeg tror det bare er en trend som etter hvert vil dabbe av. Du får utrolig mye mer igjen for pengene ved å gå litt opp i størrelse, som for eksempel ved kjøp av en 13-tommer. Men dersom du virkelig ønsker å kjøpe en slik bærbar, er Asus Eee 1000h det beste alternativet. Valget faller på denne på grunn av byggekvalitet, stor harddisk og skjerm som er ørlite større enn de fleste konkurrentene. Den er ventet på lager i de fleste nettbutikkene om noen dager. Asus Eee 1000h har skjerm på 10,2" og er meget kompakt. Gode komponenter samt smakfullt design gjør den til en vinner blant sekundærmaskinene. Endret 18. november 2008 av Agentspoon
crialdo Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 (endret) Ok takk, men hva anbefaler du/dere hvis jeg skal kjøpe en med større skjerm? Helst til under 5000? Endret 18. november 2008 av crialdo
Agentspoon Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Da anbefaler jeg Asus F6A. Begrunnelse finner du her. Den koster riktignok 5200 kroner, men du får det ikke stort billigere enn det der. Faktisk gir den ufattelig mye ytelse for pengene. Endret 18. november 2008 av Agentspoon
crialdo Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Ok, da tror jeg at jeg går for den Takk for tipset ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå