Khredflog Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Mitt OS: Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Version 2003 Service Pack 2 Min Router: netgear wireless firewall router wgt624 v2 Jeg spiller Warcraft 3 - Frozen Throne. Problemet mitt er: På battle.net bruker jeg gateway: Northrend (Europe) Når jeg prøver og gå inn på battle.net kommer det en feilmelding opp som sier: "Unable to connect to battle.net" Det er mer i feilmeldingen, men det står generelt bare om at jeg skal skjekke om jeg er koblet opp på internett, noe jeg selvfølgelig er. Vennene mine har ikke det samme problemet i det heletatt på sine, men når de kommer på besøk til meg og kobler seg opp på mitt nettverk får de det samme problemet. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for og kunne koble meg opp på battle.net igjen?
Splaxter Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Mitt OS: Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Version 2003 Service Pack 2 Min Router: netgear wireless firewall router wgt624 v2 Jeg spiller Warcraft 3 - Frozen Throne. Problemet mitt er: På battle.net bruker jeg gateway: Northrend (Europe) Når jeg prøver og gå inn på battle.net kommer det en feilmelding opp som sier: "Unable to connect to battle.net" Det er mer i feilmeldingen, men det står generelt bare om at jeg skal skjekke om jeg er koblet opp på internett, noe jeg selvfølgelig er. Vennene mine har ikke det samme problemet i det heletatt på sine, men når de kommer på besøk til meg og kobler seg opp på mitt nettverk får de det samme problemet. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for og kunne koble meg opp på battle.net igjen? eneste gangene jeg har sitt den feilmeldingen er når tp-en har dyttet ut eller at du ikke har ekte versjon av Wc3, kanskje det er noe annet ikke vet jeg
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Har du sjekket at brannmuren din slipper gjennom spillet a?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Prøv å åpne opp de portene WC3 trenger.
Khredflog Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Jeg har brannmuren slått av når jeg spiller WC3 grunnet at jeg Hoster servere og dermed har jeg også åpnet de nødvendige portene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå