Gå til innhold

Kjøpte ny 5310 - Fikk med feil batteri i esken?

IwwY^^

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg må bare si... Er_det_mulig!!!

Folk som går rundt med en holdning som sier at her blir det trøbbel, så det er kanskje best at jeg forbereder meg på bråk, er oftest de som ender opp i trøbbel...

Hva er poenget med å lage an sak av dette på forumet. Og hva er poenget med Amobil's tabloidisering av dette?

Ta nå å ring den du har handlet med og kom heller tilbake dersom det skulle dukke opp problemer. De aller fleste forhandlere har vært borti lignende. Du får nok neppe problemer med dette!

Jeg er enig i det første utsagnet, men samtidig regner jeg med at det finnes flere der ute som kan ha nytte av å få klart opp i en slik sak. Her er det jo helt klart gjort en feil fra produsent/leverandør/forhandler, og det å få returnert produktet i bytte mot et nytt uten mangler skal gå smertefritt. Problemstillingen blir jo som nevnt at fruen har fødselsdag.

Som en ovenfor nevner: er den kjøpt hos Telenor/djuice, kan du levere denne hos nærmeste Telekiosk. Om denne må kjøres som DOA vet jeg ikke, men kan 7-dagersfristen ved DOA-saker overholdes er det kanskje lurt å forsøke dette. Jobber selv i Telekiosken, og jeg hadde ikke nølt et sekund med å gi ut ny på stedet i denne situasjonen, særlig om den var mindre enn 7 dager gammel, så lenge jeg hadde produktet i butikken.

Jeg gjorde faktisk noe tilsvarende for noen uker siden. En dame hadde vært og kjøpt en hustelefon, men så manglet hun ledning fra telefonapparatet til røret. Dette var til en annen, eldre dame, som hadde åpnet esken og tømt denne på sengen før hun etterhvert hadde skjønt at det var noe som manglet. Hun hadde da rasket alt sammen igjen og tilsynelatende kastet det tilbake i esken. Kjøper tok salgspakken tilbake til butikken, og fikk byttet denne i en ny, komplett pakke hos meg. Hele situasjonen virket litt merkelig, hun var ikke engang sikker på om hun hadde brutt forseglingen når hun åpnet den eller om den allerede var åpen, men jeg krangler ikke på slikt. For alt jeg vet så ligger denne ledningen slengt på gulvet under sengen hos den gamle damen. ;)

edit: Som forhandler vil ikke vi tape noe i denne saken, siden vi da vil sende dette i retur til leverandør/telenor og få tilsendt nytt produkt. Derfor bør man heller ikke slå hardt i bordet, overbevist om at man er blitt lurt og at ingen ønsker å hjelpe deg fordi vi selv vil tape penger på det. Jeg tjener ikke hard cash på å fikse dette for deg, men for litt ekstra goodwill ordner jeg gjerne opp i problemer som dette.

Endret av srbz
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...