Cashmere Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hei! Dere som spiller TF2 merker vel sikkert at spillet starter opp utroooolig sent, og det jeg lurte på var om det var noen muligheter for å gjøre slik at spillet starter opp generelt fortere?
Gaarulf Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 -novid i launch options.. er vel det nermeste du kommer...
Cashmere Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Takk, det hjalp litt Det er ingenting jeg kan gjøre på innstillinger eller noe annet for å få det til å starte opp fortere?
Gaarulf Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Tjaa, mener det finnes en kommando for å la spillet bruke 2 kjerner av CPU'en din. Men er ikke sikker på om det hjelper oppstarten. (Mat_queue_mode2 eller Mat_queue_2 eller noe... google it!) Men spørs om neste oppdatering gjør spillet kjappere, er snakk om at de skal ta ibruk Left 4 Dead motoren, som er mye mer optimalisert. (om jeg har sagt noe feil, please ikke flame).
Cashmere Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Jeg fant dette på en nettside: Host_thread_mode "1" r_threaded_particles "1" r_threaded_renderables "1" r_threaded_client_shadow_manager "1" r_queued_decals "1" r_queued_post_processing "1" r_queued_ropes "1" snd_mix_async "1" mat_queue_mode "2" cl_threaded_client_leaf_system "1" cl_interp_threadmodeticks "1" cl_threaded_bone_setup "1" http://www.fpsbanana.com/threads/111118 Hvor skal dette førest inn?
Gaarulf Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 I ***/Steam/Steamapps/NAVNET DITT/ Team Fortress 2 /Tf/Config/ Lage en notepad fil som du kaller "autoexec.cfg" (ikke autoexec.cfg.txt ) Da vil den kjøre de kommandoene hver gang du kjører spillet... Vet derimot ikke hvor mye, eller om du får det til å gå raskere.
Cashmere Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Det hjalp ganske mye, takk skal du ha
Gaarulf Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Ingen årsak Tror jeg skal gjøre det selv, selv om Tf2 starter ufattelig kjapt hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå