Sfinx Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hei! Har kjøpt meg nytt PC spill og da Fallout 3. Når begynner det å bli en stund siden jeg oppgraderte PC`n min, så jeg frykter jeg må det før jeg får spillt spillet da jeg får feilmelding når jeg velger Play fra Launcher, med alle skjerminnstillinger på LOW Det jeg har nå: Intel Core2Duo - 3Ghz Abit IC7-MAX3 2048MB RAM ATI Radeon 9600pro Ser at spillet ikke støtter Radeon 9tusen serien, frykter da at jeg må kjøpe meg nytt skjermkort? Eller burde det gå greit? Og må jeg bytte skjermkort, så blir det jo billigst med et PCI-express kort og da må jeg også ha nytt HK + CPU. Kan vel bli en dyr affære for et spill, men må jo oppgradere før eller senere uansett. Eller er det mulig å få spilt det med den HW`en? Ser på BETHESDA sine sider og forumet der at det har vært en del crasher og feilmeldinger. Kan jo være noe der også, men jeg synes det er rart at jeg får feilmelding allerede når jeg trykker Play fra launcher. Men sikkert skjermkortet som er for dårlig tenker jeg. Hva tror dere?
sandemas Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nå er ikke jeg helt sikker på hvilke specs Fallout 3 har, men du kan jo sjekke PC'en din på System Requirements Lab, og se om du finner ut noe mer der. Pleier å bruke den før jeg kjøper nytt spill. Kjekk side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå