Xues Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hei, Har spilt spill some wow, vanguard, aoc, eq2 osv. Spillet jeg har spilt lengst må være SWG som jeg nå har spilt i over 4-5 år. Vurderer nå å prøve WAR, jeg liker best pvp men også pve. Hvordan er spillet nå? Er det mye aktive servere, eller sliter man å finne folk å spille med? Hvilken server anbefaler dere å starte på? Er det noen guilder som er ute etter nye spillere? Jeg er en erfaren og voksen spiller (30år). ' Takk for at dere svarer Xues
lassaron-jon Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hvordan er spillet nå? Veit ikkje heilt korleis du meinar, men er det bugs du tenker på er det svært fint. Dei har begynt med balanserings-patcher som fikser feil i tactics og abilities, samt balanserer dei ulike classene. Er det mye aktive servere, eller sliter man å finne folk å spille med? Personlig spiller eg på Burlok RP, fordi guilden min valgte den serveren. Problemet med å finne folk å spille med har eg aldri hatt siden alt eg gjer er med guilden min. Tier 4 RvR har begynt nå, ser kamper på 60vs60 give or take kvar veke, om ikkje kvar dag. Hovedproblemet ligg i at grafikkmotoren til WAR ikkje er av dei beste, og skaper ein del lagg i så store kampar. Hvilken server anbefaler dere å starte på? Burlok er fin den Men veit at ein god del norske spiller på Karak Eight Peaks, serveren med høgast antall spillere. Er det noen guilder som er ute etter nye spillere? Skal ikkje sei at det er umulig for deg å få plass i guilden min, dog vi ikkje rekrutterer mykje opent lenger. Er du intressert i å spille på Burlok kan du alltids sende meg ein PM.
RaW_DeNiM Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Dont do it. Eller om du er glad i å levle chars så gå for det. ikke stort annet og finne på.
lassaron-jon Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 PvE instancer og RvR er ganske underholdande spør du meg.
Zappy Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 WAR er definitvt verdt å prøve, så lenge du velger en god server. Det kommer jo mye gode oppdateringer fremover og...
Xues Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 WAR er definitvt verdt å prøve, så lenge du velger en god server. Det kommer jo mye gode oppdateringer fremover og... takk for tipsene Kjøpte spillet igår og har nå en level 6 caos valgte karak azgeral eller noe slikt server jeg syntes spiller er ganske bra forløpig ... kommer nokk til å spille litt mer senere idag hehe.
MysticoN Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Dont do it. Eller om du er glad i å levle chars så gå for det. ikke stort annet og finne på. ikke hør på han. har spillt samme spillene som deg trådstarter (likte også swg best). og jeg koser meg med WAR. Men det er et nytt spill og det er mange som glemmer at spill som f.eks wow også har vært nytt en gang. Det vil komme store oppgraderinger i framtiden som kun vil gjøre spillet bedre. som f.eks i desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå