Gå til innhold

Valg av hovedklort...


Rune_

Anbefalte innlegg

Hei på dere..

 

Jeg lurer påen ting,,,

Jeg har et MSI KT4 - Ultra FISR, som jeg tenkte jeg skulle selge fro å kjøpe meg et Asus A7N8X Diluxe er dette smart, eller burde jeg beholde MSI kortet??

 

Grunnen til dette, er fordi jeg har lest veldig mye bra om asus kortet, men jeg har nesten ikke funnet noen tester med dette hk (MSI) men i de testene som jeg har sett så har A7N8X banka dette kortet ganske bra....

 

Jeg skal ha en maskin som er mest mulig stabil, og som har best mulig spill ytelse... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er sjefs kortet over alle hovedkort, as good as it gets!

 

Stabiliteten er helt sinnsyk! Har aldri hatt så stabil pc!

Kjappest, mest stabil, og mest utstyr. Men kjøp deluxe. Med deluxe utgaven, kan du slenge eventuelle tillegskort på dynga. alt er on-board, lydkortet er helt sinnsykt bra, bedre enn audigy og nesten på høyde med audigy2!!! 2x lan er vel også greit? Sata? ++++

 

Kvalitet!

 

Lurer du på noe må du bare spørre! :woot:

Lenke til kommentar

Da blir det vel et Asus A7N8X Deluxe på meg da... Hvis det ikke er noen andre som har noe å si da?!?!?!?! :D

 

Men, et spørsmål...

Gigabit lan, hva må til for å få dette til å fungere??? Det er ikke GB på A7N8X Deluxe???Jeg har som sagt MSI kt4 ULTRA FISR og her er det GB, en kamerat har A7V8X som det er GB på, men med for eks en krysset kabel (Kat.5) så gikk det bare på 100MB og ikke 1GB..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...