Donions Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Hva i all verden.... Skulle starte Call Of Duty 4....(men viser seg at samme problemet skjer med Call of Duty 5 også- typisk) Altså på COD4;kommer inn i spillet, det begynner å hakke...når jeg beveger musen låser det seg i et halvt sekund kommer opp et ikon oppe til venstre som viser noe som minner om koblingen for kabelen for skjerm til PC - hvit sådan. Ser at det er et gult uropstegn nede i høyre hjørne. På COD5; Får lasta introen, når det skal begynne blir det bare mørkt, beveger jeg musen låser det seg helt til jeg får beskjed om at COD5 har sluttet å virke.. Kjører Vista 32, Geforce 8800GTX skjermkort...what gives?! Har sjekka at driveren er up to date...
Splaxter Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Hva i all verden.... Skulle starte Call Of Duty 4....(men viser seg at samme problemet skjer med Call of Duty 5 også- typisk) Altså på COD4;kommer inn i spillet, det begynner å hakke...når jeg beveger musen låser det seg i et halvt sekund kommer opp et ikon oppe til venstre som viser noe som minner om koblingen for kabelen for skjerm til PC - hvit sådan. Ser at det er et gult uropstegn nede i høyre hjørne. På COD5; Får lasta introen, når det skal begynne blir det bare mørkt, beveger jeg musen låser det seg helt til jeg får beskjed om at COD5 har sluttet å virke.. Kjører Vista 32, Geforce 8800GTX skjermkort...what gives?! Har sjekka at driveren er up to date... har hatt same problemet før tror jeg, er du sikker på at du har skjermkort driver up to date ? for det som skjedde hos meg,var at driveren krasja etter 5 sek inni spillet men så updaterte jeg så funka d fett
Donions Skrevet 14. november 2008 Forfatter Skrevet 14. november 2008 Har sjekka ja...er ok... Hmph....frustrerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå