Gå til innhold

Electroworld 2008 er godt i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nok PC-utstyr iallefall :)

 

Det burde jeg vite siden jeg jobbet på Acer Standen, og sammen med oss stod Packard Bell og Siemens... Og vi hadde alle gode messetilbud på bærbare pcer, pluss visning av Acer Predator.

 

Ellers var messen en ellers laber opplevelse for oss utstillere. Med under halvparten av forventet besøkstall..

Endret av ReWrite
Lenke til kommentar
Var nok PC-utstyr iallefall :)

 

Det burde jeg vite siden jeg jobbet på Acer Standen, og sammen med oss stod Packard Bell og Siemens... Og vi hadde alle gode messetilbud på bærbare pcer, pluss visning av Acer Predator.

 

Ellers var messen en ellers laber opplevelse for oss utstillere. Med under halvparten av forventet besøkstall..

 

Da har jeg en høne å plukke med deg. :p Var der på lørdag og så på en 16" Acer Aspire som dere hadde utstilt med P8400 prosessor og solgte med P7350. Svaret jeg fikk når jeg spurte hva som ellers kunne være forskjell på dem (et betimelig spørsmål da forskjellen jeg fant synes vesentlig for meg når jeg står der og tror jeg tester pcen jeg er i ferd med å kjøpe) var at de hadde samme chassis?? Hva i alle dager? Hvordan forsvarer man at man står der og lar folk teste en pc hvor selgers syn på likheten mellom testpcen og pcen man får med seg hjem er at de har samme utseende? Det har til sammenlikning 1,4 og 2.0-liters VW Golf også. ;) Ingen bombe at jeg ikke kjøpte noen pc av dere. Og hva de gode messetilbudene angår tror jeg du har vanskelig for å vise til en pris jeg ikke kan matche på nett. Har ihvertfall 16" pcen, til og med med P8400 prosessoren, til samme pris som deres 16" som tydeligvis var med P7350 prosessor. Og hos Fujitsu Siemens fikk jeg beskjed om at de ikke solgte pcer på messen? Og visningen av Acer Predator var pcen som sto på en hylle inne ved veggen? Om andre fikk testet den er jeg svært interessert i å høre hvordan den yter, for jeg fikk ikke trykket på så mye som en tast.

 

Ikke for å være vemmelig altså, men jeg hadde ikke høye forventninger til denne messa og endte like fult opp med å bli ordentlig skuffet. Cred til Logitech for ålreite tilbud og til Playstation Mansion for beste stand.

Lenke til kommentar

Da det ikke var installert noen form for krevende programmer, og kun kjørt opp i Windows Vista så ville ikke det overhode ikke være noen forskjell i hvordan maskinen oppførte seg, om det så var en P8400 eller P7350 CPU i maskinen. Så de som prøvde den fikk overhode ikke noe skjevt inntrykk av modellen. Hadde vi derimot kjørt den på et spill eller lignende så kunne jeg skjønt kritikken din. For da ville kunden fått et annet inntrykk av ytelse enn det man hadde fått.

 

Grafikkortet var helt likt på tvers av modellene. Både på 6930G og 6935G.

 

Anngående prisen, så var den veldig veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...