Gå til innhold

Harddisk til PS3 og PC bruk

Manu333

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe harddisk som skal brukes til og frakte filmer og musikk inn på ps3. helst noen rundt 300 - 500 gb. prisen rundt lommeboken sier stopp på 1000

Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en USB eksterndisk, stort sett alle skal gå bra. Husk at den må være formatert med fat32, ellers vil du ikke kunne bruke den på PS3.

jstrandl

Skrevet

Skal funke fett det. Er det viktig for deg at den tar strøm rett fra USB? Hvis du er villig til å kjøpe en som er litt mindre portable og som du må plugge i veggen så får du det en god del billigere.

Skrevet

Hei.

Du kan også sette inn en ny hardisk til ps3en da:) hvis du kjøper en med 7200rpm så vil laste og oppstart tiden i menyen osv gå fortere på ps3en:) Trur også instaleringer på demoer og spill også vil gå fortere? men det vet jeg ikke sikkert...

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=358193 Den ville jeg kjøpt hvis jeg hadde hatt penger nå. så ville jeg brukt den hardisken som står i ps3en din nå som en ekstern hardsik.

Dette er bare et forslag da. Det fungerer også fint å kjøp en ekstern hardisk sånn som de andre sier:)

Steamy

Skrevet

Skal være lett og ta med seg, så liten hadde vært en fordel.

ok

skal ta over filmer fra pcen derifra så orker ikke å sette i en nye harddisk:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...