Gå til innhold

Nokia N79 Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt denne telefonen i drøyt en uke, og kunne ikke vært mer fornøyd. telefonen er rask, og selv om jeg ikke har oppdatert firmwaren, så har den enda ikke hengt seg opp. Det er lite forsinkelser i menyene og man må ikke vente lenge når man starter de mest ressurskrevende programmene. Skjermen er fin og skarp. Kameraet er godt nok for min bruk.

Andre pluss for telefonen er størrelsen og vekta, den veldig tyn og derfor ganske "pocket friendly".

Mp3 spillere fungerer helt fint, og høytalerne på telefonen er helt fantastiske! Den råeste lyden jeg har hørt fra en telefon. Fm senderen funker godt, selv om jeg ikke har fått til å bruke den i vår bil(enda) ( VW Sharan ), men har fått den til å funke i morfars toyota rav4.

Tastene er greie, men kanskje litt myke, kunne tenkt meg at de var litt hardere.

Har tenkt å skrive en liten review av telefonen etterhvert.

Skrevet

Jeg har hatt telefonen i ca 24 timer og kan så langt si meg enig med det meste'chris2ffer91' sier:) Telefonen er kjapp og fungerer som det ellers står skrevet på internett. Syns denne sa mye om passet greit:

All About Symbian - N79 Review

Jeg bruker kalenderen en del, spiller mye musikk, sender masse meldinger, har vært en del på internett og har fått FM-senderen til å fungere alle steder jeg har prøvd. Jeg fulladet den på ca en time i går formiddag, og jeg har enda ikke mistet en strek på batteriet. Kan skrive litt om hvordan den er etter en uke, men så langt er jeg strålende fornøyd. Eneste må kanskje være at den kjedelig... Alt fungerer liksom, så den blir litt anonym:) Ikke at det nødvendigvis er negativt. Det viktigste er bare å huske å lukke program når du er ferdig med dem, så holder den seg kjap og responsiv.

Skrevet

Mobile-review.com la ut sin test av telefonen for to dager siden.

Hadde vært strålende hvis dere her på forumet som har telefonen kunne sagt litt om deres erfaringer så langt. Vil gjerne vite hvordan telefonen er å bruke - spesielt med tanke på tastene og hastigheten. Hvordan er byggekvaliteten og slitestyrken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...