Gå til innhold

Ditt forslag til gaming pc!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

lenge siden jeg har vært på forumet her, og er sikkert like mange entusiastiske folk som alltid. Det er nå på tide å sette sammen en ny maskin som skal rulle å gå de neste årene og da vil man jo ha det beste av det beste, vil man ikke?

 

Vel jeg har aldri giddet bruke mye penger på en gaming pc, før NÅ. rett og slett fordi nå får jeg råd til det og jeg har lyst til å spille med max grafikk. i allefall en liten periode.

 

Derfor hadde jeg satt pris på om det er noen der ute som har lyst til å sette sammen ditt forslag til pc og en liten begrunnelse om hvorfor. grunnen til at jeg lager et eget topic er fordi jeg vil få samlet en del forslag som er basert på budsjettet mitt og lettere å få samlet alt i en tråd.

 

Budsjettet er på 20.000 i utgangspunktet men om du vil legge til skjerm, mus og tastatur er budsjettet på 24.000

 

Et par punkter om hva jeg søker:

*STØYFRI! Dette er det viktigste punktet av alle. Maskinen skal bråke minst mullig, alt som kan redusere støy på maskinen samtidig som den yter bra.

*Vil helst ha Windows Vista 64 bit på en egen harddisk som gjør at det minimum må være 3 disker i maskinen.

*Det skal kjøres en egen disk som er dedikert til ghost (da jeg skal sette opp et fint lite backupsystem)

*Muligheter til å oppgradere maskinen er utelukket da maskinen skal leve ut så lenge som mulig og deretter gis bort.

*Skjerm over 20" (om du skal sette på dette)

*Så lite kabinett som mulig (design er ikke viktig whatsoever)

 

Håper det er mange som har lyst til å hjelpe meg sette sammen en fin maskin :) Takker for alle forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...