Piokken Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 noen som har peil på hvor det er mulig å få kjøpt en wow account med evt en char? er ute etter en med en level 55 +++ bare som ikke koster mye for å få kunne levella DK
anonymouse Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Har du spilt WoW før så vet du jo at det ikke er noe stort problem å levle noen til 55. Har du ikke spilt det før, så synes jeg du burde levle din egen char, for å unngå å være newbie, rett og slett. På serveren der jeg spiller er det mange som ikke kjenner sin egen, eller noen andre, klasser, og som er veldig irriterende å spille sammen med. Du går rett og slett glipp av mye av spillet, og poenget. Synes dog å huske at en fyr i USA vant et søksmål mot Blizzard, etter å ha solgt en konto, hvor retten avgjorde at kontoen var mannens eiendom, og ikke Blizzards, til å gjøre med som han ville. Derimot er det jo ulovlig å kjøpe gull osv. så de to dommene er i så fall i tung konflikt. Dessuten skal kontoen være knyttet mot en reell person, med telefonnummer, epost osv. og du kan møte på flust av problemer, blandt annet folk som gjen-kaprer og enten selger alt du har og flytter gullet, eller tar tilbake kontoen og selger den videre. In other words, not worth it. Bare skaff deg en normal konto og levle litt. 1-55 skulle ikke ta mange ukene.
Piokken Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 Har du spilt WoW før så vet du jo at det ikke er noe stort problem å levle noen til 55. Har du ikke spilt det før, så synes jeg du burde levle din egen char, for å unngå å være newbie, rett og slett. På serveren der jeg spiller er det mange som ikke kjenner sin egen, eller noen andre, klasser, og som er veldig irriterende å spille sammen med. Du går rett og slett glipp av mye av spillet, og poenget. Synes dog å huske at en fyr i USA vant et søksmål mot Blizzard, etter å ha solgt en konto, hvor retten avgjorde at kontoen var mannens eiendom, og ikke Blizzards, til å gjøre med som han ville. Derimot er det jo ulovlig å kjøpe gull osv. så de to dommene er i så fall i tung konflikt. Dessuten skal kontoen være knyttet mot en reell person, med telefonnummer, epost osv. og du kan møte på flust av problemer, blandt annet folk som gjen-kaprer og enten selger alt du har og flytter gullet, eller tar tilbake kontoen og selger den videre. In other words, not worth it. Bare skaff deg en normal konto og levle litt. 1-55 skulle ikke ta mange ukene. Ja jeg har konto og nok av 70er eneste jeg spør for en kamerat som ikke orker å levelle roguen fordi han aldri komme til å klare komme opp mot min level uten vel for mye tid for han, og fordi han helst bare ville spille dk som første char, men for hans del sko jeg bare prøve se om d fins en plass å få tak i en konto med en lav level figur så det går an å få børja som dk =) Men usikker på hvor det er safe ja og om blizzard kan finne på å lage krøll evt
Mats1988 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Nå har jeg ikke kjøpt noen WoW accounter, men bruttern driver på med slikt. Levler og selger for en bitte liten fortjeneste. Siden jeg er usikker på om dette er lov å diskutere her, så sendte jeg deg en PM.
Skugga Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Broren din er en tåpe hvis han mener han tjener på det, om aldri så lite. Med alle timene man kaster bort på én character til 70 kunne man dratt inn ti ganger så mye ved å holde en "vanlig" jobb. Sikkert gøy å jobbe for kinesiske satser, da.
Mats1988 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Du er en tåpe som synes det fordi du IKKE liker det. Jeg hadde aldri i verden giddet å gjort det, men han er typen som liker å lvle, ikke spille på topp level. Noe galt i det?
mad_arab Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Det er aldri trygt å kjøpe konto. Følg reglene, så vi slipper å høre fra deg igjen her når du mister kontoen...
Christeven Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (endret) Broren din er en tåpe hvis han mener han tjener på det, om aldri så lite. Med alle timene man kaster bort på én character til 70 kunne man dratt inn ti ganger så mye ved å holde en "vanlig" jobb. Sikkert gøy å jobbe for kinesiske satser, da. tjene penger på å spille wow, tjene penger på noe han liker å gjøre og sannsynligvis hadde gjort uansett. ja.. for en tåpe.. tror heller ikke han sitter med dette på dagtid, så poenget med ekte jobb er ikke spesielt reelt heller. Endret 14. november 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå