grevinne Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg har lett meg ihjel etter ett nytt spill å bli hekta på. Jeg liker spill som er klikk og pek, slik som Drømmefall, Syberia, samt eventyr spill slik som Fable. Jeg spiller også mye horror -action spill, men har fått litt nok. Noen som kan fåreslå et koslig pek og klikk eventyr spill til meg?
Silmaril Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva med "Den lengste reisen", forgjengeren til "Himmelfall"? Eller "Mokey Island" ... morsomt spill det også. Endret 12. november 2008 av Silmaril
Shadow2007 Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Prøv et av "Myst" spillene du. Der får både mus og hjerne bryne seg
Arne Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Der får både mus og hjerne bryne seg Ehh... Trådstarter: Jeg vet du poster i pc-forumet. Men har du tilgang til Gamecube? I så fall kan jeg anbefale deg Starfox Adventures.
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Vil anbefale Dracula: Origin. Spillte igjennom det igår, og det var meget meget bra faktisk. Mange gode og logiske gåter. Eneste negative er at det er ganske kort, litt spilling i 2 dager og det var over.
Shadow2007 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (endret) Der får både mus og hjerne bryne seg Ehh... Snakk om og tenke koffert da Arne (Viste at noen kom til og komentere det) Jeg håper jeg slipper og forklare hva jeg mente til trådstarter... Endret 14. november 2008 av Shadow2007
grevinne Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 Der får både mus og hjerne bryne seg Ehh... Snakk om og tenke koffert da Arne (Viste at noen kom til og komentere det) Jeg håper jeg slipper og forklare hva jeg mente til trådstarter... Hahaha;p Btw, takk for alle svar, har spilt dracula origin , fint spill, lengste reisen fullførte jeg på under 12 timer, hihi,p
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Har du prøvd noen av Monkey Island spillene?
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Et veldig bra spill er legends of kyrandia serien. Prøv å spille deg gjennom eneren, lover at du ikke kommer til å angre på det Er et dos-spill fra 92 Last det ned gratis her: Kyrandia - Abandonia
Arne Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Flåklypa Grand Prix-spillet. Ohh yea! Eplesanking var favoritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå