Gå til innhold

Lasertråden – for oss interesserte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vis tollen kommer og oier så må jeg betale 25% (som vel blir totalt ca 1000 spenn av alt) ? eller er det jeg som misforstår ? :p

aldri handla fra utlandet hehe

Skrevet (endret)

25% av totalsummen (shipping regnes IKKE med, så hvis en vare koster 400 kr, og frakta 50 kr, så skal du betale 25% ekstra av 400 kr.)

Lykke til :)

----

JAA! 200mW røde fra DX kom i dag! Kan gå bort å hente den på postkontoret også. Beste av alt, trenger ikke å betale fortolling og moms, ble nok oversett :D

----

EDIT: HOLY SHIT! :D 200mW er rett og slett helt vill. Tenner på fyrstikker under ett sekund, sprekker ballonger på null komma niks, brenner lommeboka mi, smelter plastikk, røyker klærne mine ++++.

Utrolig godt kjøp. <3

Endret av The Prophet
Skrevet
Prophet du skulle kjøpt lasern herfra: http://o-like.com/b2b_cpinfo.asp?id=926

Inkludert lader + batteri, det er der DX får sine lasere

Jeg vet om den siden. Men jeg kjøpte bl.a. 4 batterier isteden for 2 som følger med der. Og o-like sender heller ikke plug-convertor. + at jeg får DX points av å kjøpe fra DX.

Og o-like selger ikke til DX (..?), DX kjøper fra Kololaser. Kololaser lager de 200mW røde.

Skrevet (endret)

Tror heller at o-like kjøper fra DX for å si det sånn :p

Bestilte meg en 200mW fra DX jeg og :) Bestilte for litt over 1 uke siden men den er ikke sendt enda. Håper de ikke bruker for lang tid.

Endret av Gramex
Skrevet

sending referanse destinasjon opphentingsdato status

208xxxxxx 24xx SANDNES 06 Feb 2009

Vil det si at den er i norge? nei? O.o

Skrevet

Ah ok :p kommer sikkert på mandag \ tirsdag da =)

Tok shipping som var 2-4 dager :p TNT har iallefall levert på døra før men da kom det ikke fra utlandet, hvem vet, kanskje jeg får den levert på døra ^^

Skrevet
Det kan hende at den har ankommet Norge. Bruker du posten.no som tracker?

Bruker TNT sin pakkesporing

kan jeg bruke samme sporings nummer og sjekke med posten også?

Skrevet

Da har den trolig ankommet Norge :) Jeg trodde du brukte posten sin tracker.

Nei, tror ikke du kan bruke sporingsnummeret fra TNT for Posten. Du kan jo prøve på www.posten.no.

Skrevet

Da har den trolig ankommet Norge :) Jeg trodde du brukte posten sin tracker.

Nei, tror ikke du kan bruke sporingsnummeret fra TNT for Posten. Du kan jo prøve på www.posten.no.

Prøvde :p står nå som Shipment Collected from sender. vet tnt på Sola Lufthavn oppererer døgnet rundt :p

KAN hende jeg får den imorgen da o.o vis ikke så si garantert på mandag :p TNT frakt flyet på sola kommer vel ca 3 ganger døgnet eller mer vis jeg ikke husker feil. (ja er litt flygeek da jeg var mindre var det alltid en søndagstur med pappa for og se på fly et par timer hehe)

Skrevet

Ah, kult! :) Da er det bare å vente.

Liker fly selv jeg, spiller flysimulator inniblandt :whistle:

----

Mamma liker IKKE den nye laseren min! (200mW) Fordi jeg har drevet å brent hull i klærne mine. Synes nesten ikke da (gjorde det på steder folk ikke ser liksom), men jeg kunne ikke dy meg! Morsomt var det. Må nok skjerpe meg :p

Skrevet

Gleder meg så sinnsykt til jeg får den ^^

Skal handle tripod og litt anna småstæsj som speil, servoarmer osv imorra ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...