Gå til innhold

Skal DU på midnight release?


Anbefalte innlegg

Fant ingen thread som KUN handlet om dette temaet så da tenkte jeg at jeg likegodt kunne lage en.

 

Ja nå er det ikke lenge før det braker løs for oss ihugga fans, Jeg vet det er mange som skal ut i kulden og skaffa seg en kopi. Men nettop hvor skal DU?

 

Selv har jeg tenkte meg på enten Platekompaniet eller Outland i Bergen. Får se hvor langt jeg orker gå når jeg rusler nedover. Tenker jeg forlater døra ved 23.00 tiden.

Foresten har dere som skal på midnight release allerede vært der og holdt av en kopi?

Fordi det har ikke jeg...håper ikke de KUN skal dele ut kopier til folk som har vært inne før og lagt til sides, forda kommer jeg til og føle meg rimelig eid =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant ingen thread som KUN handlet om dette temaet så da tenkte jeg at jeg likegodt kunne lage en.

 

Ja nå er det ikke lenge før det braker løs for oss ihugga fans, Jeg vet det er mange som skal ut i kulden og skaffa seg en kopi. Men nettop hvor skal DU?

 

Selv har jeg tenkte meg på enten Platekompaniet eller Outland i Bergen. Får se hvor langt jeg orker gå når jeg rusler nedover. Tenker jeg forlater døra ved 23.00 tiden.

Foresten har dere som skal på midnight release allerede vært der og holdt av en kopi?

Fordi det har ikke jeg...håper ikke de KUN skal dele ut kopier til folk som har vært inne før og lagt til sides, forda kommer jeg til og føle meg rimelig eid =)

 

Tror ikke du trenger å bekymre deg. De som har bestillt vil nok mest sansynlig komme før deg i køen, men det blir nok neppe utsolgt om du drar på kveldsåpningen.

Lenke til kommentar

Var innom Game i Bergen i dag og ba dem holde av et eksemplar til i kveld, sånn for syns skyld. Så er det å kjempe seg inn til sentrum før 12 i kveld. Bra Northrend-stemning her allerede, med tanke på temperatur og sånt.

 

Jeg tror ikke man trenger å bekymre seg for at man ikke skal få tak i det dersom man faktisk møter opp om natten. Ikke om man tar det i morgen heller, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...