Gå til innhold

drivere for trådløst nettverkskort - trenger hjelp


labdama

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem jeg trenger hjelp med.

 

Ganske ofte får jeg beskjed av pcen min om at det ikke er innstallert nettverkskort og drivere så jeg ikke får kommet meg på internett. Når jeg går inn på enhetsbehandleren, ligger ikke kortet der (når jeg får den beskjeden).

 

Det som er merkelig er at andre ganger har jeg ingen problemer med å koble meg til, så jeg aner ikke hvorfor nettverkskortet noen ganger og ikke andre.

 

Jeg har forstått det som om at det kan være lurt å forsøke å innstallere en ny(?) driver. Problemet mitt er at jeg ikke aner hvor jeg kan finne det, ettersom jeg rotet bort cdene da jeg flyttet.

Jeg aner ikke hvilket kort som er inni laptopen, men det er en LG E500 pc som kjører Vista Home premium.

 

Om noen aner hvorfor pcen oppfører seg så rart, vil jeg gjerne vite det.. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg kan gjøre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tusen takk!

 

jeg skjønner jeg er ny på dette, jeg aner ikke engang hvor kortet sitter.. Jeg vet at det er innebygd, men det er omtrent det jeg vet også.

 

Jeg skal se inne på den siden og se om jeg skjønner noe, så får jeg heller ta den tilbake til butikken om jeg ikke får fikset på det med å innstallere driveren på nytt.

 

Takk igjen!

 

 

edit: jeg fant en driver og forsøkte å innstalere den. Så fikk jeg denne feilmeldingen

 

n568815459_2135900_9615.jpg

Endret av labdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...