Gå til innhold

Nattshopping av wotlk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allright, jeg sitter her og vurderer om jeg skal slenge meg på sykkelen om litt mindre enn et døgn og ta turen til butikken i byen som selger Lich King fra midnatt. Greia er at jeg ikke er helt into hvordan ville gamere oppfører seg rundt midnatt når nye spill slippes.

Er det slik at jeg kommer til å møte lasseviss av kids som står i kø og sikler? Er det bare tull å legge inn spillet og dra igang med en gang, ettersom serverne sikkert knekker sammen og gråter under presset fra ivrige death knight-spirer og folk som vil leke litt polfarere? Selv skal jeg på Electroworld hele torsdag, og lurer på om det er like kjekt å bare raske med seg et spill der.

(Er litt undercover wow-spiller, da det ikke alltid er like positivt mottatt å være jente og gamer, så det å braute seg fram midt i store folkemasser for å få spillet på midnatt frister ikke frykelig mye. Så, jeg vil høre hva andre har erfart :p )

Soo. Hvordan er trafikken på nattåpne butikker, er det verdt sykkelturen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De fleste butikker har en ordnet kø da man kan ha de 30 første osv så det er neppe en klynge i opprør.

Tipper det blir som ved TBC, lys, musikk og noen kostymer.

post-64596-1226451142_thumb.jpg

Endret av War
Skrevet
De fleste butikker har en ordnet kø da man kan ha de 30 første osv så det er neppe en klynge i opprør.

Tipper det blir som ved TBC, lys, musikk og noen kostymer.

Åjøss. Jeg hadde mer sett for meg å komme diskret og gjemt i en hettegenser, enn å hoppe rundt som en epic mage, men folk er jo forskjellige :p

Hvordan er serverne rundt midnatt btw, er oddsen stor for at de tar kvelden, eller holder de seg gående?

Skrevet
Åjøss. Jeg hadde mer sett for meg å komme diskret og gjemt i en hettegenser, enn å hoppe rundt som en epic mage, men folk er jo forskjellige :p

Haha samme her:P men kult at noen gidder stille opp i kostyme da.

regner med at serverne kommer til å slite, men det blir kanskje verre på torsdag etter folk kommer hjem fra skole/jobb.

Skrevet
Haha samme her:P men kult at noen gidder stille opp i kostyme da.

regner med at serverne kommer til å slite, men det blir kanskje verre på torsdag etter folk kommer hjem fra skole/jobb.

Aye, det er den jeg har tenkt litt på også. Så det blir vel elle-melle med hva som er greiest tenker jeg. (Hvis noen ser jenta i kø for wotlk, smil og ha litt medynk, det er nytt for meg å stå frem som gamer, haha.)

Skrevet
(Hvis noen ser jenta i kø for wotlk, smil og ha litt medynk, det er nytt for meg å stå frem som gamer, haha.)

:!: lul

stikker nok på nattshopping jeg og, og jeg er jente så, du er nok ikke den eneste :p

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe 2 kopier på nattshopping? Bor på ugunstig plass og har ikke mulighet for å skaffe spillet før lørdag grunnet jobb. Har fri nettene men da er ikke butikkene åpne. Har ikke fått muligheten til å bestille på nett heller og er ikke så sugen på det da TBC pre-order gikk til hel... for min del da det kom flere dager etter release.

Min mulighet vil være å føre over penger til en kompis og la han sende meg key om det da er mulig med kjøp av 2 kopier. Stoler helt og fullt på han. Ikke la dette bli en scam diskusjon ;)

Skrevet
Hvordan er serverne rundt midnatt btw, er oddsen stor for at de tar kvelden, eller holder de seg gående?

Serverne vil nok etter høyeste sannsynlighet holde seg gående. Jeg var selv på nattåpent med søstersen (og ja, det var litt kinkig, hun var én av to jenter i hele køa) da TBC ble sluppet ut. Vi løpte hjem så kjapt det bar, installerte, aktiverte, og spilte hele natta uten lag, dog det må sies at quest-mobs var ikke akkurat enkle å oppdrive, men det får være en annen sak, flust med folk til instances var det iallefall!

Ville anbefalt å stikke ned på nattåpent for å få kjøpt spillet. Det er utrolig gøy å være blant de første som drar til northrend. Bare det å være en 7-8 timer på etterskudd gir en litt småkjip følelse som rett og slett ikke kan erstatte følelsen av å være de første.

Håper selv på noen episke hendelser, for de som husker bildet av den zeppelinern som havna 200 meter under bakken i stonetalon mountains da servern fikk fullstendig panikk da over 200 hordes hadde bordet samme zeppelin. Good times.

Skrevet

Serverne vil nok etter høyeste sannsynlighet holde seg gående. Jeg var selv på nattåpent med søstersen (og ja, det var litt kinkig, hun var én av to jenter i hele køa) da TBC ble sluppet ut. Vi løpte hjem så kjapt det bar, installerte, aktiverte, og spilte hele natta uten lag...

Allright Vashj, vær klar for meg og min frost mage i natt, her skal det spilles! :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...